2012年1月8日 星期日

迷李森樹

自從幾個之前,種了年幾的迷李森樹枯萎後,一直都好想買過另外一盤,本來今日只係想去花墟買一盤紫羅蘭,臨走時比我起繽紛見到呢盤咁靚的迷李森樹,佢有兩個size 我呢盤係最細$15,再大盤小小就要$25,我自己就覺得越細盤越靚,所以我就揀左$15這盤。加上價錢又平你話我點捨得唔帶埋佢返屋企吖,我自己比較喜歡成棵樹形的植物,所以對森樹情有獨鐘。

其實對於這類植物的淋水份量真係摸不著頭腦,太多水又會浸死佢,太少水又會喝死佢,究竟佢幾時先至要淋水家,我好怕再會種死佢,對上一盤花了年多的時間與牠相處,奈何佢都係要捨我而我,個心真係好唔舒服...

希望今次能夠掌握到淋水的份量唔好再種死佢啦!

沒有留言:

張貼留言