2012年1月28日 星期六

譚仔雲南米線 (三哥)

已經好多個月都無食過譚仔,年初三個日已經想出去食,後來起譚仔個FB 見到佢話初五啟市,所以要等到今日先至可以去食。

尤記得第一次食譚仔,譚仔仲未開到四圍都係,只係得一間分店,每次去食都要大排長龍,隨著譚仔的份店越來越多,真係方便了很多,最起碼不須要花費太多的時間等位,記得我第一次食譚仔是唸住自己係食辣之人,一叫就叫左個中辣,佢的辣度真係辣到我入唔到口,起我入唔到口的同時,坐我對面的一個好子竟然叫了一個大辣,我當時看住佢食,心唸咁辣點食呀,但我見佢食得好容易...我自己放棄左我個中辣。自此之後我就每次都係叫小辣,經過了好多年,我不斷挑戰不同的辣度,現在我已經係食大辣,當我以為大辣已經係譚仔的最高辣度時,今日我才發現原來佢仲有一個特辣,下次我一定要去挑戰佢個特辣至得!

早一年前知道原來譚仔係有兩家不同的譚仔,雖然個招牌都係同一個款式,但係有一家係叫三哥,譚仔三哥才是最正宗的一家。招牌下沒有三哥的譚仔只有最基本的譚仔食物;而三哥那間食物款式及湯底的選擇都比較多。

譚仔必食的食物係土匪雞翼、酸菜、炸醬,真係食得好開心,今次我個米線再加多一個餸就係竹笙,因為竹笙吸收了個湯底真係好好味,雖然我食的米線係大辣但係碗面係無乜油份,食落好似會比較健康!

米線包一個餸$21、另加餸每款$4、但係竹笙就要$5、麻辣湯底仲要加$1
譚仔三哥個炸醬唔駛同佢講,佢地都會分開上
半客土匪雞翼 $16/3隻

青椒皮蛋$15

沒有留言:

張貼留言