2012年1月26日 星期四

Pekkle 保溫瓶

今日係年初四,今日就已經要返工,返工第一日真係唔想OT,費是由年頭做到年尾,來日方長想點ot 都得啦,所以六點半左右已經放左工,放左工第一件事當然係去shopping啦!

今日第一站本來係想去買件皮褸,因為之前洗衣鋪賠返比我個$2,000我都仲未買到一件合心水的羽絨,所以唸住用來買件皮褸就算,如可惜係好多地方因為大減價的關係已經全部沽清,而有得買的店鋪的款式亦不合我心水,行下行下就係去左playlord,嘩!playlord 減價減到好誇張,只係花費左千幾蚊就可以買到好返工衫,買完之後就去最後一站-征服世界,其實我都唔知佢開門未,只係去碰下運氣,好在佢開左門。

pekkle 真係出左好多新產品,我今次的目標只係買這個保溫瓶,佢令次出左兩個size,分別係250ml & 300ml 售價都係$99,因為250ml 真在係太細個對我來講無乜作為,因為唔想再買咁多唔實用的產品,所以我只係買左300ml 這款。

好在今日自己打開個盒驗貨,一打開個盒見到個pekkle 圖案真係好恐怖,有兩個pekkle 塊面d 色刮到甩晒,之後再打開兩個嚟睇,兩個都係有少許印花左,因為唔係吹先生的關係,店員見我左揀右揀,已經好不耐煩咁話呢d 唔係日版,一定會有瑕疵,只係睇左三個姐,服務態度就變成咁,如果唔係旺角無giftgate,我真係唔想再去佢地度買野囉...

返到屋企再睇返這個保溫瓶係邊個licence 出,原來係daniel & co,跟住個心概嘆左一句,近來出的產品真係越來越無承意...或者只係之前對這個licence 有太大的期望吧!

沒有留言:

張貼留言