2012年1月21日 星期六

快樂的一天

今日過得好開心,其實開心係咪真係咁簡單,我只係期望可以同豬仔過一d 簡簡單單的生活,但係現實總是不能盡如人意,有時我對住佢係有一點唔捨得,無論有幾唔捨得、無論愛有多深,我倆或者只會走到一個終意,或者時間可以沖淡一切,無論可否做到都總有放手的一日,人的生命係不斷的磨練,竟然要令到自己困在一個死胡同裏,倒不如放手讓大家都接受下不同的事物,人就係咁未失去過從來都唔會珍惜,當失去就會後悔,人真係矛盾!

或者我倆的關係只能夠停留於起步點,開心過、傷心過、經歷過,但係任由我對你幾好,我都係覺得我唔會係你心裏面的ms right,不如算啦,我真係好攰啦,等!我唔會等到我渴望的愛,我真係好想放低我們這段十多年的感情,足足浪費了十多年的光陰換來的又係d 乜。

等左十年只係可以同你去到一次旅行,過幾日你就同屋企人一齊去旅行,但永遠都唔會有我份...

今日同你過了短短的半日,你今我尋回昔日的快樂,但短暫的快樂並不能換走我心裏的傷害,可以的話我想永永遠遠地同你分開!

等緊位食晚飯時順道起i square 行左一陣,豬仔記得我枝電動牙刷壞左,佢買左一枝比我,雖然並唔係一d 咩好貴重的禮物,但都甜在心頭。今晚食完飯終於都一圓咁多年來想一齊去行年宵的心願,雖然真係好逼,但手牽手一起行年宵真的好開心。

沒有留言:

張貼留言