2012年1月6日 星期五

Pekkle 新產品@入住迷李倉???

今晚放工一次過去買晒之前出左個D pekkle 產品,新來pekkle 真係出多太多產品,多到我都買唔切之餘仲要已經無位再存放佢地,都係怪早幾年前pekkle 無乜產品面世,每當一出新產品時我就每款買幾件,時至今時今日pekkle 咁紅,幾大licence 不斷地為我地一班pekkle fans 放血,搞到我都無已經無位再存放佢地,再係咁落去我唸我同pekkle 都要一同入住迷李倉,如果唔係都唔知將佢地放去邊度好!

新來pekkle 真係乜都出一餐,係又出唔係又出,一d 耐用品例如水樽、鬧鐘、八達通套,一年可以出三、四款,搞到我都已經開始要認真唸唸究竟我係咪真係有雖要買,佢d圖案、造型係咪真係咁靚,靚到非買不可,否則我只係買d 細細見的產品,因為真係無位再存放,希望將來出的產品以實用為主啦!

沒有留言:

張貼留言