2012年1月8日 星期日

Jean Pierre Croteau

今日心血來潮想買多一盤紫羅蘭,但係又唔想入去發叔度買,因為實在係太遠,咁唯有行去花墟碰下運氣,看看是否能揀選到一盤合心水的特別品種,一行到去花墟都心知不妙,因為見到全個花墟都放滿了年花,而紫羅蘭本身這類冷門的盤栽更加唔駛唸會有機會買到,行來行去都只係見到一些好普通的紫羅蘭品種,所以我都無心買,種一盤紫羅蘭須要好多的地方,如果唔係特別品種我都唔想種,費是阻住去方啦!

後來去到繽紛見到起一個角落有一堆紫羅蘭的花苗,看看價錢 $20,加上這個品種上次我已經想起發叔度帶走呢盤Jean Pierre Croteau
,當時只係剩下這盤,所以一見到就即刻拎走佢,$20可以買了盤心頭好,你話幾抵呢?不過佢開唔開得到張相的顏色又係另外一件事啦,因為我都試過起發叔度買過幾盤花係開唔到原來的顏色,不過$20開唔到就算啦,開得到咪當係一個bonus囉!

返到屋企再認真睇下,完來佢本身係有幾個側芽,咁即係佢會同本身個主幹爭營養,但係我見佢都仲係一個苗,我唔忍心殺死佢d 側芽,等佢d 葉再大塊d 試下可唔可以切佢地出來分盤。

沒有留言:

張貼留言