2011年3月29日 星期二

紫羅蘭分盤

上次去發叔度買紫羅蘭的時候順道問了發叔一些關於分盤的問題,發叔還即值示範如何分盤給我看。
以下這盤係S518+於17/7/2010年是開始培值,經過了8個月先至可以生長到這個size,眼見這個花苗有幾個主幹,所以我終於都的起心肝幫佢地分盤,雖然我都唔知係咪因為我一直都無換過盤所以牠的生長速度比較慢呢?
原來要分盤都唔係一件好困難的事情,只要盤內的泥土夠乾,一抽起佢登返D泥土走,之後就小心翼翼咁睇清楚夠竟應該起邊個位置將葉苗於母體分開。最後我將這個花苗一分為三,雖然這個花苗其中一顆非常之細少,而且放起盤度又比較困難,所以我最後將最細小的花苗放了入其中一盤內,看看牠能否繼續的生長罷!

一分為三

將三個花苗分別安置在兩個新的花盤內,最細少的花苗我都放左起個盤到,我用d泥埋實左佢唔知佢能不繼續生長呢?

2011年3月27日 星期日

濕地公園 wetland park

今日天陰陰,天氣報告仲話間中會有驟雨但都無損我地濕地公園的雅興。
由紅磡乘搭西鐵於天水圍下車$17.80,再轉搭輕鐵705號於濕地公園下車$4.00,約一個鐘的車程便可抵達濕地公園。
今次係我第一次去濕地公園,抱有好大的期望,希望可以於濕地公園見到好多的花花及雀鳥,所以失望就越大。濕地公園入場費$30,無可否認濕地公園的空氣真係好清新,有一種接近大自然的氣息,但係入到去可以講係無乜野睇!
今日去到濕去公園真係好大風,我係完全唔記得天水圍會比起市區低幾度,我著唔夠衫,所以一路行一路勁凍,凍住咁行起個D觀鳥屋度吹住風觀鳥。
其實觀鳥只可以觀鳥屋入面D望遠鏡睇,可能今日天文台話會落雨,所以濕地公園都唔算有好多人,但係要等用個望遠鏡真係等到傻。今日去到其中一間觀鳥屋又令到我大開眼界,今日見到一個龍友拎住一個好大的長鏡相機去影候鳥,我係咁起佢旁邊望住佢影相,嘩!一個咁巨型的長鏡真係可以影到候鳥的面貌及動作,可惜的是我部相機係完全影唔到...
去到濕地公園已經12:00,但濕地公園附近無食肆,所以唸住入到去濕地公園再買一些小食吃,入到去好快就比我見到間大家樂,雖然我真係唔想幫襯佢,但係d 人又話肚餓要食午餐,所以我就入左去食野,這間大家樂可以選擇的食物十份之少,但係環境就好舒適,我今日揀左個位可以望住個湖睇住d候鳥進食,真係一件好開心的食飯地方!濕地公園的入口處係有汽水機下次再去就唔駛一早買定飲品拎入去啦!
食食下午餐開始下雨,所以食完野之後坐左起度等停雨及觀鳥,到13:00左右雨已經停了,所以我地開始行出去觀賞,完來濕地公園都唔算好大,行左兩個鐘左右都差唔多行完,到差不多走的時候面勢開始大了起來,我地又無帶雨具所以走左去d亭到避雨。到雨停了我們就離開濕地公園,今日全程起濕地公園只係用左3小時。

我就係坐起這個窗邊望住個湖睇住d候鳥,個種感覺真係好free

鱷魚貝貝

去左濕地公園先至知道原來連花係有幾隻唔同的顏色分別有紫、白、桃紅及橙粉紅色,而我最喜歡的顏色就係這種。

紅色炮杖花

含笑,花期三至五月

於浮橋的出口見到好多的樹葉都有一個個的窿,再離下見到葉片上有好多一隻隻唔知係乜的東西

蒲桃,花期:三至四月

紅樹林

紅花八角(鄧氏八角),果期:七至八月,但係點解我今日會影到佢呢?

濕地公園內的展館

龍吐珠
走時只係15:00所以我地就轉乘的士去流浮山,起濕地公園附近係無車可以直接去到流浮山,的士只係唯一的選擇。由濕地公園搭的士去流浮山$27.50,其實我都唔知去流浮山有乜野睇,只係佢話要去流浮山買蠔豉,所以我就跟埋去睇下。下車時見到有好多海鮮酒家,同埋一個街市,我地行晒成條街市,鎖定左要去邊間鋪頭買野,之後臨走時先至一次過買費是拎住佢行來行去。
今日去到流浮山海邊附近真係令我這個孤陋寡聞的人見識又增加了一點點,我地行到去最入最近海邊的地方,有d 漁民起度叫有蠔豉試食,因為我地真係想買所以就大膽咁走去試食,食食下有個叔叔見到我八八卦卦咁起度望住佢,佢就好好人咁拎起成串蠔比我睇,仲即席開埋蠔殼比我睇下隻蠔有幾肥美,又試食過又睇埋作個開蠔過程,我地總共放抵左$300.00走左斤半黃金蠔豉...
仲起一間叫泰興的店鋪買了其他的手信,行入去的時候見到有好多明星都於該店留念,我唸這間店都應該係幾出名,所以就買多少少零食離開啦!

叔叔展示的這款成隻手咁大的生蠔非常之肥,叔叔話生蠔$50/斤,一斤約有12-13隻。

今日我就係買左這些金蠔啦$180/斤
行完流浮山已經滿載而歸,見時間尚早,起流浮山附近又有一個流浮山休閑農莊-士多啤梨自摘園,我就抱住去玩下的心態行過去睇下,入到去士多啤梨園的範圍見到好多士多啤梨,每磅$50,我地係咁行呀行去揀我地覺得又甜又靚的士多啤梨,摘完士多啤梨成手都有陣好香甜的士多啤梨味!

離開士多啤梨園又係時候唸下點樣可以出返市區,其實真係無乜idea可以點離開,好在最後起流浮山街市入口度見到有一部廣鐵接駁巴士可以去到天水圍/元朗西鐵站$3.80,我地就搭到去元朗站下車唸住可以轉紅色小巴出旺角返屋企,點知我地行來行去都搵唔到小巴/巴士,最後,我地都係搭返西鐵,早知係咁一早就起天水圍落車咁咪唔駛起條街到行來行去啦。

面譜京川料理

辣成為了我生活的一部份,每日唔食過佢個日就會有D失落,今日又四出搜尋我至愛的川菜,起openrice見到尖沙咀~面譜京川料理,d人話佢服務水準好 到不得了,於是我就走左去試啦!

今日好早去到,所以無訂位都可以好快就坐,我拎住個餐牌樣樣都想食,真係好難決定是日晚餐,揀左好耐終於是決定好今日要食d乜。

這個餐廳坐位好舒適,店鋪周圍都係一d 唔同的面譜,真係好特別!

至於服務水平方面,真係見人見智,待應見我地差不多食完野,所以係咁行埋嚟收我地d 碟,連我地未食完個碟餸佢問都唔問就收左去,真係比個待應激死,最後係我仲食緊野個待應,連我d 碗碗碟碟都收晒,我都係第一次去街食飯仲食緊野都可以比人收晒d 碗&碟。

至於食物方面,個人覺得佢唔係咁正宗的川菜,優點:比起正宗的川菜就無咁多油。
麻辣鮮花椒肉碎炒苦瓜~雖然都幾多辣椒但係一d都唔辣
辣妹子螺頭~螺頭好新鮮,仲有少少辣
麻婆豆粉皮~麻婆豆有少少苦,但拌混後味道都ok
燈影牛肉
牛肉薄到好似一張紙
餐前小食
又辣又甜的花生
餐廳環境

2011年3月25日 星期五

黃枝記

今日比同事邀約一齊出去食飯,今日去食飯的地方就係位於中環的黃枝記,起中環食飯除了貴之外仲要係超貴。好在今日唔係好雖要等位,一去度就有位,因為中環區好多人等位食飯,所以我地都食得好快費是阻住人地嘛!

起等位個陣時我已經揀定了今日要食D乜,我今日揀左食蝦子撈麵,真係好香好好味,麵又夠彈牙又無鹼水味。我見其他枱有人食湯飯,個樣又好似好靚咁,搞到我成日都起度唸幾時有時間可以再去食。

2011年3月20日 星期日

大澳

今日又可以帶我部相機四出去試機,一早已經安排好了入去大澳觀光,見尋日落雨本來都唸住今日的活動要取消,但係今朝起身見天色都幾好,應該唔會再下雨,所以就即刻起身準備出發,我地個路程係搭巴士去東涌再轉乘大嶼山巴士到大澳。
我乘搭E21A去東涌$14.00於東堤灣畔下車 (望到覽車之後個站下車),車程約1小時10分鐘,之後轉乘大嶼山巴士$19.20車程約40分鐘,入到去大澳都差不多3點。
於大澳下車就沿途已經有一些快艇可以乘搭出海去睇中華白海豚,今日好大霧所以我完全見唔到中華白海豚,坐這艘快艇$20,可以乘坐20mins出海觀看風景!快艇開得好快,沿途都好大風!
今次用部新相機影出嚟d 相無輪顏色各方面都好好多。

我就係坐這艘快艇出海

將軍石

這個是蘆薈的花,見到有隻蜜蜂起度採蜜,順道可以試下部相機的拍攝效果

這棵桔仔好香噴噴

起大澳四圍都可以買到紫貝天葵,仲有得試飲,我地見這間餐廳比較乾淨,加上佢的豆腐花好出名,所以我地就起呢度買左一枝大的紫貝天葵$10,酸酸甜甜幾好飲,仲可以清熱,當涼茶飲都唔錯!

很特別的紀念品,係用背殼砌出來的。


碳爐燒雞蛋仔每日售完即止,想試就要快d 去買啦!

用碳爐燒出來的雞蛋仔,又唔係特別脆,只係見碳爐燒比較特別!

糯米糍

勝利香蝦廠~行渾成個大澳都只係見到這間蝦醬廠有生曬的蝦膏,仲現場製作緊蝦醬,我當然都唔買了一個蝦膏做手信啦!塊蝦膏又唔係好貴大size $30,細size$22。

沿途四圍都有得賣碳爐燒魷魚、賴尿蝦,而這間鋪比較特別,起度曬緊醎鴨蛋及咸魚,見佢咁特別,我地見行到好攰仲有d 肚餓,所以就買來試下!