2011年3月12日 星期六

曲奇四重奏

之前聽同事介紹曲奇四重奏,襯住之前去開九龍城食飯所以順道去買返一盒試下,因為平時我真係好少會去九龍城,咁難得的一個機會,我當然唔會放過啦!原來曲奇四重奏間鋪搬左位,害得我起條街度行嚟行去,好在我條街到行來行去發現唔多妥當,所以即刻上網搵下間鋪個正確位置,部電話有得上網真係好方便!所以電話係不得沒有上網這個功能罷!

曲奇四重奏最出名就係蝴蠂酥,所以我都買左一盒帶返公司與同事一起share,其實曲奇四重奏仲有其他款式的曲奇,於店內可以試食,但係試食後我都只係想買一盒蝴蝶酥,返到公司打開個盒時可以聞到一陣好香的牛油味,好脆卜卜,又唔會太甜,真係食到停唔到口,但係一盒都幾貴$98,所以唔可以成日買來吃!

沒有留言:

張貼留言