2011年3月20日 星期日

大澳

今日又可以帶我部相機四出去試機,一早已經安排好了入去大澳觀光,見尋日落雨本來都唸住今日的活動要取消,但係今朝起身見天色都幾好,應該唔會再下雨,所以就即刻起身準備出發,我地個路程係搭巴士去東涌再轉乘大嶼山巴士到大澳。
我乘搭E21A去東涌$14.00於東堤灣畔下車 (望到覽車之後個站下車),車程約1小時10分鐘,之後轉乘大嶼山巴士$19.20車程約40分鐘,入到去大澳都差不多3點。
於大澳下車就沿途已經有一些快艇可以乘搭出海去睇中華白海豚,今日好大霧所以我完全見唔到中華白海豚,坐這艘快艇$20,可以乘坐20mins出海觀看風景!快艇開得好快,沿途都好大風!
今次用部新相機影出嚟d 相無輪顏色各方面都好好多。

我就係坐這艘快艇出海

將軍石

這個是蘆薈的花,見到有隻蜜蜂起度採蜜,順道可以試下部相機的拍攝效果

這棵桔仔好香噴噴

起大澳四圍都可以買到紫貝天葵,仲有得試飲,我地見這間餐廳比較乾淨,加上佢的豆腐花好出名,所以我地就起呢度買左一枝大的紫貝天葵$10,酸酸甜甜幾好飲,仲可以清熱,當涼茶飲都唔錯!

很特別的紀念品,係用背殼砌出來的。


碳爐燒雞蛋仔每日售完即止,想試就要快d 去買啦!

用碳爐燒出來的雞蛋仔,又唔係特別脆,只係見碳爐燒比較特別!

糯米糍

勝利香蝦廠~行渾成個大澳都只係見到這間蝦醬廠有生曬的蝦膏,仲現場製作緊蝦醬,我當然都唔買了一個蝦膏做手信啦!塊蝦膏又唔係好貴大size $30,細size$22。

沿途四圍都有得賣碳爐燒魷魚、賴尿蝦,而這間鋪比較特別,起度曬緊醎鴨蛋及咸魚,見佢咁特別,我地見行到好攰仲有d 肚餓,所以就買來試下!

沒有留言:

張貼留言