2011年3月12日 星期六

香港花卉展覽2011

自從我開始識得種花後,我就越來越鐘意賞花,今年係第一次去香港花卉展覽,原來香港花卉展覽每年都有一個唔同的主題,今年個主題係報春花,所以起會場內到處到可以見到不同顏色的報春花。花展係由尋日開始,我唸住越早去越好,因為D 花會枯萎,如果等到最後個幾日去可能D 花已經無咁靚。
香港花卉展覽成人入場費為$14。今日去到維園約2:30pm,但係個入口已經擠得水泄不通,好多拎住單反的攝影人士來影相,我去的目的只係賞花,但都不忘拎部傻瓜機影底d相去留個紀念,當我拎住個傻瓜機起度影相時,與專業的單反成了一個強烈的對比!弄得我真的好想擁有一部單反,唔係無錢買,只係唔知買左識唔識得用,加上家人的反對,所以成日都係唸下就算,希望終有一日我可以擁有一部單反啦!

估唔到花展可以有咁多野睇,我起個花展內行來行去都行左3個鐘,因為夜晚約左同學去bbq所以迫住要走!完來起花展買盤栽係可以咁平,真係平到你唔信,蘭花都係$100/3盤,而我今日帶走的手信就係一盤紫羅蘭&車厘茄,可以賞花又可以購物真係一舉兩得!

跳舞草~植物上的小花會隨著音樂而擺動,但係看了很久亦不擦覺這幾片小葉子曾經擺動過...

於花展場內隨了可以見到好多人拎住部好專業的單反外,無意中比我見到這部好特別的相機,雖然我唔識得這款相機的型號或功能,單憑它的外表,亦都吸引左我去影底張相!

於花展會場內的小賣部可以買到壞舊糖蔥餅,我都應該有好幾年無食過,其實糖蔥餅這個小食都幾好味,但想再食真係唔知可以起邊度買到呢?

今日買到的手信,估唔到花展都會有車厘茄賣,仲要係一串串個種$15/磅,店主又不斷推介我地買紫茄,又比我地每款都試食一粒,如果車厘茄&紫茄要二擇其一我只會買紫茄,因為紫茄實在係太好味,唔知起街市會唔會買到呢?
另外一份手信紫羅蘭,本來係想起發叔個檔到買,但係發叔d 花又未開真係好難揀,所以我最後都無起發叔度買,我四圍行,無意中比我見到一個檔攤有這款好特別的紫羅蘭賣,仲要係超平$15咋,我買的這盤係S570 Enchanting Waterfall (Sport)。

回家後再細看佢d 泥好污jo,現在有少少怕起d 泥度會有蟲,因為佢d 泥太濕,過多一個星期等我幫佢消毒完順道換埋泥至得!

沒有留言:

張貼留言