2011年3月13日 星期日

索罟灣~漁民文化村

下星期開始要連續返14日工,我當然要好好珍惜埋今個星期最後一日的假期,繼尋日去左花卉展覽及BBQ,今日個行程就係要入南丫島,去南丫島做乜?
當然就係又玩、又食、又行山啦!今日真係玩得好開心,開心其實真係好簡單,一D好簡單的事物都可以令我樂透...
其實三年前我生日都已經安排過去漁民文化村,奈何上一次miss 左班船,又唔想坐起碼頭呆等,所以最後放棄左。轉眼間已經三年啦!今日我終於都再次安排去這個地方!
其實我都唔識路,起出發前只係上網睇過個大概位置,依家去玩多數都係我自己安排,check 埋交通咁就去,同行個個人,個postition 真係同行,完全唔理我會帶佢去邊.....
今日11:00am 去度碼頭,同上一次都係一樣剛剛miss左一班船,我地去左IFC買左杯GODIVA飲,之後就去行citysuper,再行返去碼頭下一班船就差唔多到啦,由中環搭去索罟灣要45mins;而由榕樹灣返中環就要25mins。

$98的套票包5張遊戲券、1張小食券及1張9折coupon。每張遊戲券價值$10,而小食券就可以選擇換購魚蛋 / 燒賣。因為買左這個package 所以我玩到好多次釣魚呀!

由碼頭坐這艘接駁船到漁民文化村

導賞員展 示漲卜卜的雞泡魚

海參

短刺海膽

紫海膽

紫海膽的背面

海星~導賞員哥哥唔講我都唔知,原來海星多數會晒乾後用來煲湯

小海星BB~好得意

龍舟,龍舟上有個鼓,我當然係唔執輸坐左上去做個鼓手打尌啦!

無鈎釣魚區用的魚杆及魚餌

無鈎釣魚中~可能我地好早就玩這個遊戲,D魚應該仲未食野,所以我一放D 魚餌落個漁排度,D 魚全部游晒過嚟。到臨走時再釣多一次d魚係好明顯唔多so 我,所以要玩就一定要早d 去啦!

比條大漁咬住我枝魚杆,我當然係想釣佢上嚟就用盡力拉佢上嚟,點知條魚好叻即刻放口,條魚餌就變成咁斷開兩截!

仲彈到我成手及身都係海水

到我差唔多臨走時見到有人起無鈎釣魚區度釣到條大魚,我起遠處即時9秒9跑過去影返張相啦,而漁民文化村的職員都好緊張咁跑左過去。
我初時都以為個無鈎釣魚區只係用魚餌來餵魚,原來唔係家,真係有機會可以釣到大魚魚家!

玩完無鈎釣魚去實在係太興奮,於是再用兩張遊戲券去有鈎釣魚區用有魚釣的魚杆釣魚,兩張遊戲券可以換到3條魚餌,魚杆只係一D好簡陋的竹杆,無乜耐性的我因為玩完無鈎釣魚見咁快有魚游埋嚟,到企左起度咁耐都無乜動靜所以已經唔係好想玩,加上D魚餌好臭,真係百般不願意企起度等。
當我等、等、等......的時候感覺到有魚咬我的魚餌我又好興奮,但係好可惜我一次又一次咁比D 魚走甩左,期間有個導賞員哥哥叫我唔好咁緊張,放鬆D 就可以釣到,導賞員哥哥仲起我側邊教我釣。導賞員哥哥仲話我好好運次次都有魚游埋嚟食我D 魚餌。最後,我當然就係靠自己可以成功釣到一條大魚......

有鈎釣魚區用的魚餌

可以用游戲券換一桶魚餌餵魚,但係D 魚餌實在係太臭,加上有好多烏蠅,我又唔想整污jo 對手,所以無我玩過這個玩意!

因為我買個套票係包5張遊戲券,之前玩無鈎釣魚時有個鬼佬同我講過野,我見佢有個小朋友,加上我地已經玩夠,我張我地剩左的遊戲券送左比個鬼佬,個鬼佬真係好客氣,買左兩支飲品送比我地,話當係識個朋友,仲話希望下次仲可以起度見返我地喎!就係咁又令我個回憶增添了小小色彩!
我地起個漁排到逗留左3個鐘,見時間尚早加上又未肚餓,所以選擇了行山由索罟灣行去榕樹灣 (其實我無check 過個路線,今次係亂咁行家,咁都返到屋企真係感恩)。
沿途有好多路牌指示,加上又有好多人行,所以都唔怕迷路,全請用了1小時45分鐘就可以行畢全程,沿途的風景真係好靚,沿途都會有士多,所以下次可行到口渴先至買野飯都得!

首先經過的廟宇

沿途見到的植物

第一個經過的士多

已經行到上山啦,可以清楚見到位於索罟灣的魚排

行行下見到一個好古式的涼亭

行左一半路見到有一個水源,見到有一個叔叔用這些水洗面...

行到去榕樹灣碼頭附近,見到一隻龍舟,我當然又要影底去啦!

個漁民唔知起度做乜呢?
時間岩岩好行到去榕樹灣頭已經16:50,17:00有一班船,見到榕樹灣d 餐廳唔係咁吸引所以我地選擇返去尖沙咀食dinner!
今次行山一d 都唔辛苦,好輕鬆咁就行畢全程,有時間我會由榕樹灣行去索罟灣食海鮮!因為起索罟灣有幾間餐廳好吸引。
唉!今日好似好趕時間咁,完全無買到手信添:p...

沒有留言:

張貼留言