2011年3月6日 星期日

嘉道理農場暨植物園

尋日睇報紙話長洲有櫻花睇,愛花的我當然想入去看看,但當我上網做完資料搜集後,開始有d擔心唔係好識路去及怕去到花已經凋謝。

要起香港可以看到櫻花的地方只有兩個,一個是位於長洲關公廟,而另外一個地點係位於大埔嘉道理農場。經過我多番的研究,我覺得去嘉道理農場好似比較易,而我亦於網上搵到於上星期曾到訪嘉道理農場的看過櫻花的照片,見相中櫻花盛開燦爛,於是決定今日去嘉道理農場,而放棄到長洲。或者今日的決定係一個錯誤的決定,因為經過一個辛苦的行程,當我抵達胡挺生紀念亭後只係得好少量的櫻花盛開,所以好失望。今日主要的目的是看櫻花,我堅持到最後行到上山頂,行到我筋疲力竭,但係個結果是出付意料之外所以好失望!但另外一個角度,就係可以比我親親大自然,這種感覺及力量非能在繁華的鬧市中能找到!

越接近大自然,越能感覺造物主的奇妙,父神創造出不同的花卉及動物,牠們都充滿著無限的生命力!

今次係我第一次去嘉道理農場,同我預計要用的時間差唔多,我12點去到嘉道理農場,走的時候已經係4點,足足起嘉道理農場行左5個鐘(真係好攰好辛苦的活動)!其實係有免費的穿梭巴士,但係要到1:30pm先至有ticket 派,我地又怕排唔到ticket,因為每部車都只係得24個位,所以我地決定我我地一雙腿步行上去!當然上去之前我係唔知完來要行一d咁斜的斜路及要行咁多級樓梯,如果唔係我死都起到等拎飛坐車!因為部車係會接載遊客上、下山每一個景點及有導嘗員陪同講解。因為我地選擇左行路,所以上落山都要靠一雙腿...

今日沿途上山時,我襯人地睇地圖時我自己就起度學自拍,初時只係拍到半塊面,到後來就可以拍到全面,但係每次自拍的相我都係嘟嘴,真係唔知點解,唔係係咪我玩自拍比較緊張,所以每次自拍都會嘟起個嘴呢?

如何前往嘉道理農場:
於大埔墟火或太和車站下車,再轉乘64K於嘉道理農場站下車便可。
P.S.當準備要行足全程時設記備有充足的水及小食,因為當大家行左上山後。山上並沒有自動售賣機或小食亭,所以無帶備足夠的水及食物,隨時要挨餓及口渴。而於售票處附近應該係有一個素食亭,但係今日沒有營業!
之前見d 人話買個地圖可以方便行上山,所以我一開始就唔執輸買左$5,其實係可以唔買,因為沿途都都有這幅地圖出現,又或者可以起嘉道理農場個web download 左出地圖嚟睇都得。今次我$5真係白花!

炮杖花

野豬

呢條無盡頭的長樓梯只係冰山一角,要去到山頂,我真係花費左好多氣力,行到我喘氣+成身濕晒 (包括頭髮),當中仲有好多斜路,而斜路個角度應該超過50度,所以每行一步都好吃力,行上去如事,唔好以為落斜好輕鬆!因為條路太斜,落斜路比起上更加困難!

英式風格的路牌

沿路會見到好多款比較現代的分類垃圾筒,而這個垃圾筒太特別,所以我都不忘影低去留念。

途中發現有一條少毛蟲唔知點解爬左起我件衫上面,返到屋企再望返張想,原來條蟲咁核突

去度這個位置望下去,其實已經行到去好高啦!仲有不遠的路程已經可以去到看櫻花

去嘉道理農場最主要的目的是觀嘗鐘花櫻桃,而鐘花櫻桃就位於胡挺生紀念亭旁,個地點亦都係接近山頂,要睇到睇花係要付出代價...好可惜我今日去到櫻花還未盛開


成棵櫻花樹只係得少少的櫻花開了!

經過左2小時40分鐘終於都上到山頂,我正面向大帽山,山頂刮著很清冷的微風,空氣份外的清新!



魚籃觀音~位於觀音山,亦都係位於嘉道理農場最高處的山頂,少d氣力都會半途而廢未能一睹觀音像

吊鐘花~頻危絕種的植物,起香港應該只有嘉道理農場至有!要找到牠相信大家要辛苦少少行到去山頂先至可以一睹牠的花姿。

回程時終於都比我見到一條毛蟲,唔知會唔會係蝴蝶的幼蟲呢?

一朵咁靚咁大的花唔知叫咩名呢!朵花真係好靚,個樣有D 似玫瑰,但係咁粉紅色又唔似係,至衰棵植物並未有掛上名牌!


準備離開嘉道理都想買返D手信 (唔想空手而回嘛),但係可供選購的植物品種又唔多,所以我最後都係放棄左無買手信!

嘉道理農場入口,乘搭64K就係起呢度落車啦!

離開時起個巴士站見到這個好古典的信箱,所以都順手影抵埋佢做個紀念

沒有留言:

張貼留言