2011年3月2日 星期三

Pizza Hut~Cheesy 6

平時真係好少去食Pizza Hut,近來見電視機廣告不斷推介這款芝味六重奏,即刻令我食旨大動,WOW....一個pizza可以今到六款不同的芝士,真係岩我個呢個芝士怪,平時食pizza 我一定要芝心批,目的只係想多到一條厚厚的芝士。

今日已經係cut off 的最後一日,本來唸住可以準時六點放工,於是5點左右就打電話約食飯,點知過左一陣又有新工作安排,又要我起度執垃圾,唉,執呢d垃圾一做就有排做,加上公司的entry 又入到奇奇怪怪咁,真係做到人都癲,就係為左起度執垃圾搞到我今晚又要ot,最後我起揀無可揀的情況下就去左pizza hut食新出的芝士六重奏,落的士時已經係22:00,好在都仲趕得切起last order前order,今日主打都係食呢個芝士批。

成個批鋪滿了六種不同的芝士,每一啖都係厚厚的芝士,真係每一啖都食得好開心!

不過真係食到好滯,希望過多幾日可以再去食多一次!
芝士六重奏配火腿及菠蘿
批面鋪滿了羅馬諾芝士(Romano)、巴馬臣芝士(Parmesan)、車打芝士(Cheddar)、水牛芝士(Mozzarella)、忌廉芝士(Cream Cheese)、蒙特傑克芝士(Monterey Jack)
呢個芝士係成個批入面我覺得最好味的一款
釀雞翼

沒有留言:

張貼留言