2011年3月16日 星期三

Dental Scheme



今日收到HR 的一份文件,返到屋企細閱後完來我已經順利通過試用期,隨函附上一份medical insurace 的資料,我首先細閱醫療保險的保額,當我見到個保額真係有少少驚訝,個保額都幾大,真係不能相信公司會為員工買咁高保額的保險。
睇睇下我見到個package 入面仲有個Dental Scheme,我自己真係唔相信係真,左睇右睇,真係包埋家喎,其實一路都知無乜公司會offer到Dental Scheme!因為公司要買Dental Scheme都幾貴,我自己每年都會投資好多錢去整牙,幾年前我確曾為自己祈禱,希望將來公司可以offer 到Dental Scheme,其實我一真都唔知公司會有這個offer,所以當我見到個package 包埋時真係好開心,雖然我都唔想蛀牙,但係自己知自己事,依加都可以叫做多左一個保障!
雖然現在返工都幾辛苦,但我知主會為我預備,因為神確曾在我身上張顯神跡奇事...原身邊所有的朋友都能蒙受主的恩典,享受主的愛!感謝主聽禱告!

沒有留言:

張貼留言