2011年3月3日 星期四

shu uemura cleaning beauty oil premium A/I

岩岩埋完數,係好難得的一天可以準時放工,所以我放工後就去了shopping,真係不得不承認自己的驚人購買力,我只係用左短短的15mins 就用左$1,800,唉!真係概嘆原來花錢是這麼的容易!

都已經有一段長時間無用過shu uemura 的卸妝油,突然心血來潮又想用返這個品牌,無可否認shu uemura卸妝油的潔力係比較強,但係價錢亦都係眾多卸妝品牌中最貴,當然佢個size 相對地都比較大$620~450ml,計落都係比起F 記貴少少咋。

平時我係用開綠茶卸妝油,今次我轉用了洋甘菊,因為洋甘菊比起綠荼會更加滋潤比較適合我這塊嚴重決水的皮膚!

起shu uemura 買左咁耐野,原來我從來都無入過會做會員,今日順便填埋張form 做埋會員,到比完錢之後個sales 無端端拎左支lip gross 出嚟話係入會禮物喎!無端端又有意外的收獲,雖然lip gross 我真係好多,但係送ge 真係受之不恭!

沒有留言:

張貼留言