2011年3月27日 星期日

面譜京川料理

辣成為了我生活的一部份,每日唔食過佢個日就會有D失落,今日又四出搜尋我至愛的川菜,起openrice見到尖沙咀~面譜京川料理,d人話佢服務水準好 到不得了,於是我就走左去試啦!

今日好早去到,所以無訂位都可以好快就坐,我拎住個餐牌樣樣都想食,真係好難決定是日晚餐,揀左好耐終於是決定好今日要食d乜。

這個餐廳坐位好舒適,店鋪周圍都係一d 唔同的面譜,真係好特別!

至於服務水平方面,真係見人見智,待應見我地差不多食完野,所以係咁行埋嚟收我地d 碟,連我地未食完個碟餸佢問都唔問就收左去,真係比個待應激死,最後係我仲食緊野個待應,連我d 碗碗碟碟都收晒,我都係第一次去街食飯仲食緊野都可以比人收晒d 碗&碟。

至於食物方面,個人覺得佢唔係咁正宗的川菜,優點:比起正宗的川菜就無咁多油。
麻辣鮮花椒肉碎炒苦瓜~雖然都幾多辣椒但係一d都唔辣
辣妹子螺頭~螺頭好新鮮,仲有少少辣
麻婆豆粉皮~麻婆豆有少少苦,但拌混後味道都ok
燈影牛肉
牛肉薄到好似一張紙
餐前小食
又辣又甜的花生
餐廳環境

沒有留言:

張貼留言