2011年3月29日 星期二

紫羅蘭分盤

上次去發叔度買紫羅蘭的時候順道問了發叔一些關於分盤的問題,發叔還即值示範如何分盤給我看。
以下這盤係S518+於17/7/2010年是開始培值,經過了8個月先至可以生長到這個size,眼見這個花苗有幾個主幹,所以我終於都的起心肝幫佢地分盤,雖然我都唔知係咪因為我一直都無換過盤所以牠的生長速度比較慢呢?
原來要分盤都唔係一件好困難的事情,只要盤內的泥土夠乾,一抽起佢登返D泥土走,之後就小心翼翼咁睇清楚夠竟應該起邊個位置將葉苗於母體分開。最後我將這個花苗一分為三,雖然這個花苗其中一顆非常之細少,而且放起盤度又比較困難,所以我最後將最細小的花苗放了入其中一盤內,看看牠能否繼續的生長罷!

一分為三

將三個花苗分別安置在兩個新的花盤內,最細少的花苗我都放左起個盤到,我用d泥埋實左佢唔知佢能不繼續生長呢?

沒有留言:

張貼留言