2011年3月4日 星期五

滿江紅

一向愛好辣的我,對辣的要求越來越高,所以不斷追求不同層次的辣度,今日又要試食川菜,因為辣的食物未必人人可以受落,所以起香港可以搵到正宗的川菜比較困難。

之前起openrice 見到d 人話起滿江經食飯係限時、服務態度又唔好,今日真係親身體會到。本來想book 定位要度就可以即刻食,點知間餐廳話唔接受訂位,咁好啦,唸住walkin 去訂,完來walkin 都唔可以訂位個職員仲好無禮貌咁話無得訂,咁你夠鐘先至再嚟過,真係呢咩世界呀,今時今日咁ge 服務態度真係好唔掂喎!

今日好早放工去到尖沙咀都係6:40pm左右,唸住食完飯先至再去行街,初時職員話要限時食,食小菜限時1.5小時,火鍋限時2小時,因近來成日都打邊爐,所以今日揀左食小菜,平時的小菜限時1.5小就無乜問題,但係辣野個時間就好似小左d。

尖沙咀滿江經真係好細,可能係地方小又要賺返個租金,所以要限住時間務求可以做多d生意罷!可能我地早到,我地去到時仲係無乜食客,到我地走時全場只爆滿,去到樓下見到有好多人起度等位,唔怪得知要咁趕時間趕我地埋單走人啦!

我地都食到差唔多1.5小時個職員就行埋離問我地仲要唔要order 食物,如果唔要就要幫我地埋單,但係我地枱面的食物都仲有一半未食得晒,咁早就要迫我地埋單真係可惡,我地埋完單仲起度食緊,期間已經見到d職員起度望下望下咁,到咁上下又有個職員來問可否收野,見佢地咁趕時間,而我地又食到差唔多飽啦,所以由得佢地收走去。

今餐的四川菜真係好好味,係我食過咁多次四川菜之中最好,唔知係咪我ge 味覺開始對辣的要求又再次升呢,今次我竟然係食到小小的辣味,而麻方面一食枱面上的前菜前已經全面反映,我個fd 話實在係太辣,夏天一定唔會同我食喎,佢仲一路食一路滴汗!
我好鐘意食這個放到枱面的前菜,又酸又辣令到我ge味覺好刺激,仲要這個椰菜都幾辣下!
前菜~麻辣豬耳
四川酸辣涼粉~初時仲以為係薯粉,食落先至知佢唔係薯粉,本身係無味道,要撈渾佢碟上的辣醬先至有味,個粉的口感好特別,好易碎,口感好似d大菜糕咁。
蒜泥白肉~起openrice見好多人推介,所以我都order了一客,個醬汁好好味但係就醎左少少!
水煮桂花魚
霸王辣子雞~一上枱已經嗅到一陣好香的辣味,d 雞好細粒,炸到好脆就連d雞骨都脆到可以咬得難,最意想不到的係小小的雞粒,辣到十足,我個fd好鐘意食呢個餸,但佢話太辣,令佢又愛又恨!
蒜蓉炒鍋筍絲~第一次食鍋筍,完來係咁好味,好夾口又清甜
青檸樹~成個menu都無乜特別的飲品,所以就揀左佢,杯飲品一拎上枱真係好驚喜,好大杯,非茶餐廳的size,好抵飲。杯飲品個名改得咁特別,飲落口甜中帶d酸,仲有淡淡的青檸味,可以中和返食物的辣。

沒有留言:

張貼留言