2011年3月11日 星期五

蘭芳園

返左三個月工,今日係第二次有同事約我出去食飯,其實我自己都過慣左一個人食飯的生活,加上之前公司的人士關係,所以我更加唔想與其他同事打交道,姑勿論佢地有無機心,但係單純的我又唔識得去防範人,所以總係覺得獨個兒會比較好!

其實我尋日已經推左今日個飯局,但係又見同事已經打左電話返屋企叫工人唔好留飯,所以我今日就破例出去同佢地去食一餐飯啦!

佢地尋日已經唸好左今日要去食蘭芳園,所以我今日只係跟住佢地行,嘩!今日著左高跟鞋又行上又行落,最後先至知道完來蘭芳園都幾新上環,本身有腳患的我,行到我對腳鬼咁痛...

原來蘭芳園都幾出名,今日去到都排左一陣隊先至有得食,因為太多人排隊,所以職員見我地枱面太耐無野食都唔駛叫就幫我地追單,緊係啦等我地快D食完可以早D 趕我地走,再做生意嘛!

今日我揀左一個叫心多多撈丁,個名好特別,分別有五香肉丁、雞翼、煎蛋。其實係一個無乜別的食物,五香肉丁又係平時可以起超市買到個D,雞翼味道都無乜特別,嚴格來說唔覺得佢有甚麼特別!

至於杯奶茶,真係好香滑,好重的茶味,但又唔有苦澀味,越飲越鐘意!

沒有留言:

張貼留言