2011年5月20日 星期五

Team Building ~ Dinner at Clube Militar de Macau

今晚晚餐的地點係澳門陸軍俱樂部,第一次見到張單都已經覺得個地點好特別,再過了兩日收到個mail 話這間餐廳有dress code,不可以穿著運動服、短褲、legging...自己成日起度諗唔通這個地方係一個好高級的地方?

到傍晚我地乘的士往澳門陸軍俱樂部時,的士司機告訴我們,這個地方於澳門回歸之前是不對外開放,只會招待會員,除此之外亦不會招待華人。司機亦告訴我們這間是正宗的葡國餐廳。

之後再上網check 返有關這所澳門陸軍俱樂部餐廳,完來佢係澳門家喻戶曉的頂級澳葡式餐廳...

這間餐廳外觀很古典,但係內裏環境比較殘舊,至於食物方面味道都好普通,我自己覺得用這個價錢我覺得應該可以食到一d 更好味的晚餐!

起這間公司做真係令到我的眼界一次又一次的擴闊,上年公司的team building 係去左一個好高級的高爾夫球會所玩,希望下年都再有機會參與公司的team building。

今日真係好奇妙唔知點解會坐左起Jesper隔離,大家都係基督徒坐埋一齊少不免都會講下信仰的問題。

今日全日的活動既有意義,亦都係我這一生人入面都未必有機會可以再做或者再去。
初時都唔知呢個係咪餸菜,不繼見D職員拎住個壺起到倒,後來輪到我先至知完來呢個係湯內的配料
呢盒杏仁餅係公司送給我們的,每人一盒價值$35

沒有留言:

張貼留言