2011年5月21日 星期六

Macau tour after team building

今朝早好早就起左身,Daniel 怕我唔知醒,8:00am 已經開始打電話比我唸住叫我起身,佢真係用心良苦,佢總共打了4次電話比我,佢又真係唔怕我鬧佢,佢務求要嘈醒我為止。

我初時仲以為係Lorita打比我,所以第一之個電話響的時候我都無唸過要起身去聽,個電話係響到繼線為止,過了一會兒個電話又再次響起,今次只係響了兩下,我當然係繼續努力瞓過啦,再過了5mins 左右電話又再次響起,今次我真係忍唔住用對手塞住對耳仔繼續瞓,到第四次,個電話再響起我真係忍唔住起身去聽左個電話去,點知一聽到怕聲先至知係Daniel 不斷地打比我。
我地約左9:00am 起lobby等,雖然我有好多次morning call,但係最遲去到lobby個個竟然又係我...

當我落到去個時原來Daniel  & Kelvin 已經享用了酒店提供的早餐,咁我地又唸住試下,反正公司都比左錢,去食少少如果唔好味先至再出去食,就係咁Daniel & Kelvin 又再去食多一次早餐,因為我地係雙人房所以我地係每人有兩份早餐。

呢間酒店無論lunch & breakfast buffet 都係無乜野食,所以我地只係食左少少就一大班人出左去繼續食食食...

今朝起酒店食的早餐
每日必飲的咖啡,但係這間酒店的咖啡唔夠濃

嘆埋杯咖啡後,我們就返房收實行李然後check out,再將所有的行李寄存於酒店內。今日第一站去了位於營地街市綜合大樓三樓的熟食層~勝記咖啡,為的只係飲一杯別具特式的瓦煲奶茶。用瓦煲煲湯就聽過,奶茶就真係第一次,一上到見到有兩個煲藥的瓦煲,我即時好心急拎起我部相機影低去先啦!
一杯又香又滑的瓦煲奶茶只係$8
勝記咖啡地址:新馬路營地街市綜合大樓3樓

飲完一杯好好味的奶茶後我地一行8人就四圍再去覓食,唸住今日天氣咁好去行下大三巴。今朝早真係熱得好緊要,我又唔記得帶多包紙巾,平時好少出汗的我都熱到大汗淋漓。

去完大三巴我地好順路咁行埋上去砲石,沿路見到有一間好特式的小賣部,內部擺放著一些中國好古舊的“萬壽無彊”茶杯,以前細細個成日可以見到呢d 杯又唔覺得有乜特別,但時代的變遷,這些古舊的用品已經很難得才可以起市面上見到,既然今日無意中比我見到我當然影底去做個紀念,入到這間小賣部搞搞震完之後,我就買左枝綠茶,話晒都叫做起入面搞左咁耐點都要幫襯返下,如果唔係實比老闆娘鬧。

由炮石行返去新馬路,我地選揀了去食豆腐花,第一次食d 咁滑的豆腐花,只可惜這小食店是用已調配好的糖水,如果係黃糖咁就真係絕配。豆花好似係$7

食完豆腐花之後我地唸如去九如坊食木糠布甸,但係我地坐低左之後個職員話木糠布甸要2:00pm之後先至會有得食,於是我地一班人好無耐咁起身離開,唸住2:00pm後再返嚟食過。最後因為天雨的關係我地係無機會再去返九如坊...

食唔成九如坊的木糠布甸,我地都乘巴士23A 去氹仔官也街,其實官也街好短,以買手信為主,原來起街尾有間食木糖有甸及榴蓮雪糕好出名的店鋪,今次我試了榴蓮雪糕,其實自己唔係咁鐘意食榴蓮,但係見佢咁出名所以試下,原來真係好好味,雪榚有一陣好濃的榴蓮味,但係口感就會比起食成個個D 榴蓮會好好多,但一盒細細的榴蓮雪糕就要$15真係有少少貴。

食完榴蓮雪糕及買埋手信之後,我地就轉乘酒店的免費車去Galaxy 睇下公司起個度的鋪位,公司真係誇張起Galaxy 個度租左成條街,起Galaxy 有一個好特別的水簾,我地起個度睇左好耐真係好靚...

睇完水簾之後再行返出去見到有兩個人扮的公仔,我初時真係以為佢地係機械人,因為佢地會隨著一些機械的聲音轉換動作,再行近d 睇左好耐先至發現原來這兩個係真人,佢地係目無表情,見到好多人望佢地都唔可以笑,我見到佢地都覺得佢地好犀利,任何情況都唔可以笑,仲要不等咁扭動身體!
行完Galaxy 之後我地去左搭酒店的便免費毋去返返去新馬路食野,但係等等下車,天突然下起大雨來,因為落雨,真係咩地方都去唔到,因為我地無帶遮出嚟,所以都係淋住雨咁行去食野。
今次去左食ar so 介紹的祥記麵家食蝦籽撈麵,d麵真係好彈牙又有好香的蛋味。另外再食了兩款唔同的鯪魚球,一個係酥炸鯪魚球,另外一款係金沙炸鯪魚球。最好味ge 都係蝦籽撈麵。

酥炸鯪魚球

蝦籽撈麵

金沙炸鯪魚球
食完祥記之後見時間尚早,所以再去下一站,但係下著雨要四圍去真係唔方便,我地行左去十月初五街~南屏雅敍食蛋治。去到這間餐廳只係一間好舊式的茶餐廳,睇下個餐牌見到有一款三文治叫南屏文治,見佢個名咁特別所以我叫了一客,客三文治係用蛋包住叉燒及火腿,唔知係咪澳門的叉燒的整法唔同呢,澳門的叉燒好重五香粉的味道,配合埋蛋及火腿真係超正!一客咁厚的三文治都只係$15。

南屏文治

地捫咖啡,見佢個名咁特別所以又叫左一杯飲,但係咖啡味都係好淡。

上到去南屏雅敍二樓,見到有一對好有意思對聯於是我就影低去同大家分享一下。
「天人好惡寧難測●世事恩仇兩不知」
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今次起澳門買的手信:
鮑汁豬肉乾$73.00 (買兩磅有88折,折左$64.20)
花旗蔘話梅$20.00
晃記鮑魚酥$25
薑糖兩包共$32.00
起氹仔買的鹹桔仔,唔醎仲好好味$3.00/8粒
樂宮腰果曲奇餅$75.00 細盒,大盒$130.00

沒有留言:

張貼留言