2011年5月29日 星期日

Dead Sea Premier Moisture Cream for very dry & sensitive skin

大家有無發現近來Dead Sea Premier 成日都有d sales拎住瓶死海鹽比人試用,我記得有一次我地條街度等緊朋友,起無聊聊的時候當然要搵d 野去填補下d 時間,所以我就去試過這個品牌的產品,試完之後真係有少少心動想即刻買左佢返屋企,但係佢索貴太貴一瓶面霜都差不多要一千元,孤鬼寒的我又點會豪氣到即刻比錢吖!所以最後我都係玩完就即刻走人啦。返到屋企當然係即刻上網研究下這個品牌係乜野來歷,再無意中比我搵到個website 可以訂購,價錢當然係同香港相差一大截。起我左度右度最後都比我買左啦!

可能係由老遠咁運送過來香港,所以我打個蓋後發現面霜漏到瓶口四圍都係。算啦由咁遠運過來香港一定有風險。

這瓶面霜真係好潤又易推開,都幾適合我乾燥的皮膚,但係香味太強烈,就係這點我唔係咁鐘意。

沒有留言:

張貼留言