2011年5月2日 星期一

辣手催花

唉!本來見到盤普通品種紫羅蘭開花真係好開心,但係估唔到我對佢的過份照料返而令到佢死亡,真係好唔開心!
這盤紫羅蘭本來是帶了回公司種,復活節假期間去完發叔度,發叔話我D 花種到吊腳所以我拎左返屋企換泥。而我順道將一D 比較貴的品種及準備開花的紫羅蘭帶了返公司,所以當換完泥之後我就將牠留在家中欣賞。
正正因為佢開緊花加上近來天你轉熱,所以每當我起屋企時我都會開住部風扇比佢地吹,可能係過度的照料加上我有太多盤紫羅蘭,所以我一不留神就弄斷了這一棵紫羅蘭,我看見佢折斷了多麼的心痛,本來可以有一個機會來到這個世界看看,好可惜我的不小心就弄到牠要離開...

本來係好健康的紫羅蘭,被我的不小心就弄成這樣了!

這就時紫羅蘭折斷的部份

沒有留言:

張貼留言