2011年5月8日 星期日

Barielle 60 second Mani-Pedi

好耐之前起Citysuper~Barielle 買了這盒Barielle 60 second Mani-Pedi $268。放左起度都唔知有幾多個月,終於都執返佢出來用啦!

其實我自己對Barielle這個品牌的評價都好高,所以佢大部份的產品我已經試用過。今次這個產品看似係一個好普通的磨砂,但當我用完之後對個效果讚嘆不絕。

我每次都會睇下個產品的簡介先至用,因為有些產品買了好耐,可能之前個sales係教過我點用,但係都事隔咁耐唔記得係絕對正常,今日等我仲冷醒咁整濕左對手再拎d磨砂出來磨,磨磨下發現個感覺依稀係同我試用時有少少分別,所以我再睇返個包裝上的使用說明,完來係就咁拎d磨砂出來用,因為這個磨砂粒係死海海鹽及有香薰油,用完後只要用暖水沖乾淨就可以,而停留於身上的香薰油可以直接按摩至吸收晒為止。

今次我有一隻手係整濕左先至磨,而另一隻手係乾,沖水後兩隻手的滋潤度好明顯係完全唔同,無濕水的手係超乎想像的滋潤,而另外一隻只係滑了但完全唔滋潤可能係水同油無法混合。
好明顯可以見到好粗粒的磨砂海鹽粒...

沒有留言:

張貼留言