2011年5月20日 星期五

Team Building at Macau

今日去左澳門上team building,上星期五公司已經派左來回船飛給我們,天啊!又係要準時去到碼頭,唉!自知自己係唔會守時,所以一開始知道要去澳門training 時我已經講定我可能有機會會遲到上唔到船。
公司要求我地8:30am起過左關個度等。Daniel 7:00am已經send message 比我叫我起身,Daniel知道我唔會聽電話又怕我真係起唔到身會遲到,所以佢就用另外一個方法叫我起身!我收到message 個時其實已經起左身好耐,仲已經起度化緊妝,因為我都怕自己會遲到,所以無時間覆佢。
其實我已經預早左20mins 起身,初時都唸住實可以準時到達,誰不知,我自己預鬆左d 時間,我上左巴士後非常之塞車,8:10am依然未入到紅隧,個心招急起來。於是我又同主講,主啊求你讓我能準時到達!我初時仲以為班船係8:45am,當我拎張船飛出嚟睇時先至知大鑊,原來班船係8:40am 開出,個刻個心真係急到不得了,因為好緊張所以搞到我胃痛。因為上唔到船真係好樣衰...接著我再覆埋Daniel個sms 話佢知我可能會遲到...
到差唔多8:30 Daniel打電話比我問我起邊,佢打比我個時我都差唔多落車,Daniel仲話我有10mins 應該可以趕得切上到船。佢話比我知係起西橋上船,叫我行去麥當奴個邊上去就係,但係無乜方向感的我根本都locate 唔到麥當奴的位置。個人越係急個天永遠都係唔會比你順順利利咁去到目的地,差唔多去度巴士總站,竟然有盞交通燈岩岩轉紅燈,距離開船的時間越來越近所以真係急死我啦!到我搵到麥當奴時,點知起麥當奴旁邊條自動電梯維修緊,我又要跑去老遠條自動電梯到上去。
好緊張因為入到去西橋仲有2mins 就到8:40am,我拎左張飛出來比船公司d 工作人員check 飛,點知個職員一睇到我張飛就話我:「小姐夠晒鐘啦!隻船就開家啦!你行快d 啦!」我真係好心急,因為我仲要去排隊辦理出境手續,好在e通道無人排隊,我好順利咁完成出境手續,上度船岩岩8:40am,真的很感恩!我D同事坐左起門口附近,我一上到船個個都好開心,因為我唔駛咁樣衰嘛!最後班船約8:48am 離開香港。因為我太遲上船所以我要自己一個人坐,我又唔係太眼瞓所以用左一個鐘的時間靈修。
好快就去度澳門外港碼頭,一出到去離境大堂已經見到十六蒲的職員舉住個牌等我地。我地乘搭酒店安排的專車去到酒店training。
十六浦索菲特酒店

去到酒店meeting room,已經準備了小量的食物給我們食飽就開始上堂,個training 係由haac提供全英文,一開始同我地做d熱身運動,手腳唔協調的我,最後都係放棄企左起度望住其他同事起度做。之後就開始係講theory,一講就成3個鐘,theory 個part 瞞到爆。
今日主要係講DiSC,DiSC係D乜呢?
Dominance, Influence, Steadiness, Conscientiousness
其實一路講Lorita 一路起我身邊同我講你又中,你一定係D,佢仲舉左好多個平時我同佢講的工作事情來舉證。到成個theory 講晒我地就要做一份問卷,個份問卷係用來介定我地係DiSC邊一種性格。份問卷總共有28題,我一向睇野都比較慢,Lorita 做得鬼死咁快,一路做一路笑,我問佢笑乜佢即刻大笑話“跳皮”呢個你呀,點知份問卷有好多地方都有“跳皮”呢兩個字,我再同Lorita澄清我係“唔跳皮”佢依然都係起度大笑,我唯有“薯”佢等佢知道要靜,等佢知道自己會騷擾到其他同事。搞左一輪就到教我地點樣計分,最後,我個結果係D。
之後到分成四組準備下午的分組活動,今日共有40人唔知D 同事點分組,分到我個組有12個人,搞到我比人當人球咁掟來掟去,好在我最後都係去返第一組。分好組之後就要起個board度寫返自己個結果出嚟,要寫最高分個兩個我係D&C最高分,但係D係頭C係D尾,只有canice 係同我一樣,話晒canice 都係manger,我同canice 係一樣搞到我好outstanding。其他大部份同事都係C&S,而我地個隊就無i。
今日個training主要的目的係透過團隊合作完作今日所有的task。我地首先find out 左我地個weakness出嚟,再針對個weakness 來overcome。
之後我地要製作一支旗出來,我地要為我地個條team 改左個名,因為我地條team d 同事D&C 係最多,所以Jesper 建議個隊名用D & C 開頭。無論改隊名&製作我都無分參與,因為勞作我無乜天份,至於隊名當然都係其他同事唸啦!好快我地就決定左我地個隊名啦~ Dream Catcher。

整好支旗就可以去食lunch,個lunch 公司已經為我地預備好,起十六蒲食buffet,好失望十六蒲的buffet選擇小,而食物方面一d 都唔好味...
是日於十六蒲食的午餐

食完lunch 我地各自去拎房,公司為每位同事安排左一間房間,我拎左房之後將我帶過去的行李放低後。

呢間房就係我住的房間Room No.1313

公司的安排真係好貼心,唔須要我地同其他同事一間房,讓每位同事都有自己私人的安間,同時亦為我們預訂了Double King Size的床,今晚就係我自己一個瞓住呢張咁大的床

我間房係望海

窗外的境觀,樓下係酒店泳池,再望一排停泊的貨船

浴室

浴缸

企缸

酒店提供沐浴用品

2:45pm左右就落返去食buffet 個度集合準備3:00pm再開始下午的training。去到樓下Daniel無端端起度講話個櫃有本聖經,真係估唔到D男仔會咁細心,入到去酒店會檢查晒房間內有甚麼東西,之後Daniel講有關鬼的事情,於是我告訴佢只要作一個禱告就唔須要驚。Jesper 當時企起我隔離,可能佢聽到我咁講啦,到開始活動的時候起威尼斯佢問我係咪基督徒...
下午個活動真係超級辛苦,大會為我地預備左$800比我地用,因為個活動個係須要買野&搭車,用淨的錢係要比返大會家!首先,我地要用啤牌砌到一個三角形成一直線,又要d 啤牌可以企到起度唔會跌。到砌到就可以開始下一個task,下一個task 係要動動腦筋,起十六蒲完成左兩個task後,又要選擇下一個活動地點,我地揀左鳥結糖,而鳥結糖的路線係去city of dreams,我地十個人起十六蒲門口唸住搭的士去,但要起澳門截的士真係好困難,我地等左一陣都無的士,因為有時間限制所以我地改搭巴士。
搭左成20mins巴士,我真係好慘有兩個細佬企起我後面,佢地由上車就打架打到落車,我已經係咁望住佢地,佢地都知自己打到我,但佢地全無悔意,明知打到我無道歉都算,仲要係繼續打架,唉!今時今日d小朋友唔教真係唔得。
一落巴士全部同事都起度跑去目的地影相,平日少做運動的我真係跑得好吃力,影完相之後個個task 係大家要用眼罩蒙眼,之後要根據生日日期排成一直線,但係大家係唔可以講野。又唔可以講野,又唔蒙住眼,於是不斷有人起度捉住我隻手起度寫自己個生日月份之後再寫日期,如是者一個跟一個搭住膊頭排成一直線,我地錯左一次之後要再排過,好在第二次已經可以順序排到一條直線。
之後就要去威尼斯,好在威尼斯起city of dreams對面,於事大家又再開始跑過對面。去度威尼斯因為要爭取時間所以都係繼續跑,成個過程又要動腦筋又要跑真係好辛苦。我真係跑到斷氣咁濟,我地為左要慳時間,唯又用最快的方法去到目的地,最快當然係問商場的職員,當我地跑到去問兩個葡國藉的保安員,佢見我地起度跑答完我地叫我地DON'T RUN,我地一行到去轉彎位就開始跑,比保安員看穿左,我地一起步佢又大叫DON'T RUN,嚇得我地即時停左起度。
我地今日就好似D 小朋友咁起個商場度跑來跑去,其實咁大個人再睇返呢件事真係覺得好好笑。我地分三批起威尼斯搭的士返去今晚晚餐的地點~澳門陸軍俱樂部。一team 十個人準時5:59pm入度去我地個第二隊返到去。
之後我地每人要吹一氣球,每個人都要將個氣球放起心口,再一個跟一個夾住個氣球行入去個台到插旗,期間個氣球係唔可以跌落地下,插好個氣球之後我地要夾爆個波,行入去個台度都已經好困難,更何況話要夾爆個波。
等齊四隊都返到去澳門陸軍俱樂部後,我地又要開始下一part 就係要就今日個team building 做一個conculsion,要就要以下三個point 做及唸一個slogan 關於今次個training。
  • happiness
  • difficulty
  • team work
Jesper 好快就唸到句slogan,而且仲好貼近我地個隊名。
Slogan
We dare the dream
We catch the goal
We're the dream catcher
我地今日個presentation 攞左獎,雖然今日個training 真係好辛苦,但係都玩得好開心,儘管所有的task 都係好辛苦,但係最後我地都可以overcome 到。好開心公司可以offer 到一個咁有意義的活動給我們。

沒有留言:

張貼留言