2011年5月6日 星期五

Pekkle memo pad

Pekkle 最近又排山倒海咁推出好多product,因為之前買得太多,所以近來出的product我只係每款買了一件,因為實在無地方容納,正正因為咁,所以令到我不斷起度唸,其實買買埋埋咁多pekkle 只係儲起佢好似好浪費,每次買了回來都只係會收埋去,每當收埋後pekkle 總是石沉大海,不見天日,既唔會拎佢出來又唔會用。
最後我決定每次都會買一件pekkle 產品,再唔會好似以前咁瘋狂地每次同款買幾件,或者買了回來都會用左去,至少我都叫做曾經可以經常地與pekkle 同在嘛。
上星期起吹先生個fb 度見到有呢個memo pad,但係佢又好快就沽清,等了成個星期佢今日終於都有貨啦,一去度吹先生度估唔到佢仲記得我之前打比佢問過佢仲有無memo pad,我都未行到入佢間鋪佢已經同我講有memo pad,佢仲鬼咁好記性,記得我話上次嫌個環保袋細,今次去度而個環保袋又出了L size,所以佢又即刻叫我買埋。
其實所有產品我都有買,只係懶得post 出來咋,今日返到屋企執緊我d pekkle先至發現,完來吹先生執留左個mouse pad 比我真係激死我啦!又要再去買過....
今次個memo pad 好得意,成架貨van 咁pekkle就化身為一個速遞員派遞包裹,而貨van 入面係放有抽取式的pekkle post-it,雖然pekkle post-it 黏力唔係好得,但係用嚟貼起枱頭每日望住pekkle 都係一件好開心的事。
由於個memo pad 實在係大可愛及實用所以我又破戒了...下星期一等我又拎一盒返公司用,雖然枱面已經有好多螢光顏色的3M Post-it,但係都不敵我的可愛pekkle post-it...

沒有留言:

張貼留言