2011年5月11日 星期三

La Mer Moisturizing Cream

終於都捨得用左LA MER 個cream,可能係這個品牌實在係太昂貴,自從我收到這份禮物後我一直都唔捨得用左去,到我將所有存貨都清倉後,我已經無得選擇唯有用埋佢。

未用這瓶面霜之前,一直的想法是難道LA MER的護膚品係鑲金用了會飛?今日終於都可以一試這瓶價值不菲的面霜。真係一試難望,平時夏天都乾到甩皮我,只係用了幾次這個面霜情況已經改善了。滋潤度真係非常非常之滿意。但係價錢實在係太貴太貴。

這個面霜使用方比較特別,取適當的份量於指尖打圈,利用指尖的熱力將面霜內的成份溶解後再印上面上。只係少少的份量已經感覺到它的滋潤。 完來LA MER 真係貴得物有所值,這麼多年來我不斷地尋找一瓶面霜可以解決我面上甩皮的情況,今日終於都搵到啦!

沒有留言:

張貼留言