2011年5月15日 星期日

西藏之旅~資料搜集

初時仲以為去唔到西藏,一向固執的我又點會比自己去唔到這片樂土,所以我決定更改出發日期,由原定的4/6號改為8/6號出發,雖然8/6號可以成團的機會係好大,但係又記起一件好麻煩的事情會起這幾日發生,連我自己都無為以,只係起個西藏討論區內見到有入發問這個問題而記起。其實我都無打算去多想,唯有到時再算啦!

當知道8/6成團的機會好大時,又係時候開始做資料搜集。

改左8/6出發又要請多幾日no pay leave,但係為了可以去這個神秘的地方我都唔理得咁多,如果今年去唔到又要等下一年,一年又一年都唔知幾時可以去到西藏,咁難得的機會我都唔理得咁多。

之前買U-Magazine換了本西藏Bibble,睇完這本書後真係覺得西藏係一個好神祕的地方,風景優美,西藏的天氣轉變十分之大,一天內可以經歷到春、夏、秋、冬四季。

這本書介紹了一個長駐西藏香港人~薯伯伯於西藏開了間「風轉咖啡館」,於他的blog 內有介紹西藏的文化,再由他的blog 令我搵到一個西藏討論區,於網內有很多有用的資料,我睇完之後都有少少擔心當地的衛生問題...

沒有留言:

張貼留言