2011年1月13日 星期四

Toppings

今日就係我告別讀書生涯的最後一天,今晚7點要起砲台山考埋我最後一科,其實我無溫過,因為病左十幾日,日日都好攰完全無精神溫書,見反正都係無溫過,我都係靠之前溫落的記憶去考!
因為好想食熱狗,所以早左出去,起砲台山D橫街窄巷有一間好似PUB ge 餐廳係賣熱狗,如果唔係我個朋友之前帶過我去我都唔會走入去!
原先至以為這間熱狗店係好似快餐店咁,即叫即有得食,我6:00去到,大安旨意咁唸住有好多時間食,點知點完餐之後等了成20mins 先至製作好,真係心急死我,幾驚趕唔切去考試,由於時間關係食得好急,又無乜時間影相!
我今次叫左芝士辣味熱狗,好多芝士真係勁鐘意!至於熱狗上的配料係我自己好急咁求其加上去,其實仲有好多配料,因為時間關係所以無乜時間比我慢慢搞!下次再去食的時候會再用心製作至得!


沒有留言:

張貼留言