2011年1月24日 星期一

Sanrio 50th Crystal Charm ~ Pekkle

經過個多月每日放工都去鋪7-11後,我終於都擁有到兩隻pekkle crystal charm,當然唔係我lucky 可以抽中啦,只係我個fd 買左比我。但係到我收到個實物反而我無開心的感覺,只因這些抽獎的玩意,開心個份感覺應該係來自自己抽中的!正正因為係買回來所以係無乜特別感覺!而pekkle charm 的售價亦開始回落了不少,好在當初忍手無去炒一隻回來,如果唔係實肉痛死!
我會繼續努力去蒲7-11儲多d 印花,希望有機會可以自己抽中一隻pekkle獲得一份不可言喻的喜樂!




沒有留言:

張貼留言