2011年1月7日 星期五

守得雲開見月明

今日,對我來講係一日好值得我起百忙之中寫起這篇blog 去見證著神的恩典!病足一星期加上要應付考試及超嚴重的OT,真係抽唔到時間出來寫blog,今日好開心可以起工作上榮耀神的恩典!
好耐都無試過病得咁長時間,足足病了一個星期,到今日都仲未好返,真係唔明,明明病只係想準時放工睇醫生,但起這間公司工作好似係一個奢望,究竟我係返工定係坐監呢?
星期一 (3/1/11) 病住返工ar 姐見我好辛苦,叫我下午放假返屋企休息,相反坐我隔離個男仔,佢又係同我一齊病,但佢就無得放工。
返左個多月工,令我最深深感受到有一個好的上司及一個好的工作環境係好重要!我星期二已經見到我隔離個男仔比ar 姐鬧到喊,堂堂一個男仔我真係覺得佢好慘,我見佢同我一齊病緊,佢仲同呻話我病就可以放假,而佢病只係反抗唔OT,ar 姐就係又鬧唔係又鬧,當佢係發洩工具。其實我成日見到ar 姐鬧佢我都覺得佢好慘,但係我又做唔到d 乜野幫佢....
我每日返工除了覺得自己係坐監之外,仲有另外一個感覺就係好似入左戲院睇戲咁,起公司的任何時間都係上演著唔同的戲,而我就只係好似台下的觀眾,望住唔同dept 的同事行入我地個範圍上演著一幕幕唔同的畫面!
雖然我暫時仲係覺得自己起這個舞台上只係一個觀眾,但係隨著時間的過去,好快亦會曲終人散....
星期三(5/1/11),係我返咁多日工第一日比ar 姐鬧,其實成個故事我覺得自己無問題,只係其他dept d 人個個都好憎我ar 姐,所以個個都想盡辦法想插佢,而起ar 姐個角度佢覺得我比其他人利用左,而直接插到佢!事源有一個showroom 個租約完左我又收到一張租單,我去問ar 姐係咪續左租,佢走去問admin 拎左份未簽的新租約比我叫我照交租,因為有個rent free perid,我公司的做法係要做amortisation,咁我咪拎左份租約去問G/L d 同事,點知就係咁就嘈到去FC 到,話新租約又未有人簽,點解會比錢,又話點解我地會拎到份租約,ar 姐叫我去鬧ge 時間,成個日係震晒,話我間接影響到佢地其他dept 的關係,佢鬧我時叫睇下佢收到個個mail,問我知唔知道搞到好大件事,佢仲同我講,e+嘈到去老細度,你話咁我點同人地去建立一個良好的relationship,佢仲好似癲左咁好大力捉住我隻手,係咁問我點解唔明自己做錯乜!(其實到這刻我都唔覺得有問題,咁公司個做法有rent free period 係要問G/L,咁我都係跟公司做法。我同佢解釋返我個角度,AR 姐係明白我做法係對,只係我累到佢比人插,所以佢好嬲,好在食完lucnh 之後佢好似已經忘記左呢件事,對我的態度又變回原來咁,如果唔係我唸我實好似我隔離個男仔咁日日捱鬧!)
星期四 (6/1/11),仍然在病裏工作,只係想準時放工去睇醫生,ar 姐係都要我地放工之後留起公司開票,因為我唔識得開,我仲累到另外一個同事教我開票,搞到佢無得放工,原來開一lot 票都幾煩,一搞就搞左3個鐘,唔怪得知呢間公司d人無得放工啦...
星期五 (7/1/11),今日返到公司好平淡咁工作,我隔離個男仔又受靶,比ar 姐鬧到佢體無完膚,因為月頭趕埋數,我隔離個男仔都唔知搞乜,走去問佢條voucher 點入,ar 姐叫佢入去邊d account,佢又駁咀話唔係咁入 (其實都唔係第一次係咁),ar 姐係鬧到個人好忟,叫個男仔返埋位仲話唔想同佢講野,叫佢跟住張紙照入就得!(而事實係G/L個面嘈話我地入錯),到lucnh time 個男仔又走去問ar 姐點入,我就坐起自己個位睇戲!ar 姐鬧佢鬧到拍晒枱,話教佢又唔聽淨係識得駁咀,好大聲叫佢坐返埋位唔想同佢講野,但係個男仔好堅持佢個原則,繼續捱住鬧都要問,最後ar 姐好差無端端轉左用英文鬧佢,但係內容都係話佢駁咀個d,但就再加多句話e+係lunch time 佢病緊想休息叫佢唔好再講,佢唔想再講,點知個男仔好堅持咁同佢講話,你唔想講咁佢send mail 問,真係好似未被鬧夠,係都要最瞭ar 姐鬧多佢兩句!
今日同新上任FC meeting,FC 話我地條team 同上年對比人數係多左一倍,而工作量係無增加過,上年我地條team係完全唔駛OT,所以唔明點解我地要ot 到咁嚴重,最後個結論係會將大家的工作重新分配,而我ar 姐起未來幾個月都唔會再做我地ar 姐,佢會處理其他事務,換入左G/L 個同事帶我地條TEAM (佢係我ar 姐個死對頭,但係佢個人好似簡單好多) FC話會協助我地過返一D 正常的放工時間!
今日開完這個會好感恩,本來我係想31/12/2010 resign,但我祈完禱神的旨意係要我留低,雖然個刻我唔明,但係我再無固執地選擇離開,亦無埋怨為何神會為我揀選這個如地獄般的工作地方。原來神係有佢的安排,今日聽到這個好消息,我真係有一份莫名奇妙的喜悅,神的恩典真的夠我用,感謝神的奇妙作為,感謝神讓我起人生的不同階段去學習!

沒有留言:

張貼留言