2011年1月15日 星期六

禾牛薈

沒完沒了的工作,終於都要星期六返公司做野,本來係約左上個月去禾牛薈打邊爐,但係一拖再拖再拖,終於都約左今日9點出去食!
今日1點鐘出門口返公司做野,完先唸住8點應該可以做得完,但係完來工作係唔會做得完,約左9點去打邊爐差D 都走唔到,好在最後我都決心放下手上的所有工作!
去到九龍城都9:30pm,全日無食過野ge 我,又可以大擦一餐...這間火鍋店的湯底很特別,我今次選了冬陰公拼沙嗲 (因為怕個冬陰公湯底味道唔掂,所以選了個正常的湯底,萬一唔好味都仲有一邊可以食嘛!)又真係出付意料,個冬陰公湯底的味道真係好好味,只係鹹左少少,但係加左湯之後溝返淡少少個味道就好好多!
至於食材方面,這間火鍋店的食材亦很特別,尤其係個雙影夜明珠,真係好特別,龍眼肉好甜,配埋個蝦滑 / 墨魚滑真係好特別!
老友鬼鬼又係一個好特別的食味,本身已經炸熟左,用來浸一浸個湯底再食,估唔到浸完湯個油炸鬼仲有勁脆。我本來仲想叫埋響玲卷,我個fd 話已經有一個咁熱氣的食物唔准我叫喎...



冬陰公湯底的配料有蝦、魷魚筒、花甲

沙嗲湯底內的配料~豬皮、冬菇片

自己調配的醬料,因為個湯底好夠味我完全無用過



雙影夜明珠~龍眼肉釀了蝦滑 / 墨魚滑

老友鬼鬼

餃子~帶子雲吞蝦


贈送的甜品

沒有留言:

張貼留言