2011年1月17日 星期一

Pekkle Oven Mitt

今日係第一日可以堂堂正正7點前離開公司個大門口,我就係6:59pm 離開,自從公司大地震後,調回GL 以前負責AP 個同事做返我地ar 姐後,我日常的工作開始變得輕鬆,唔會由朝到晚都比人叫住做呢樣個樣,唔會在好似以前咁乜都話urgent,乜都話要即刻做,我自己的工作可以因應自己的能力去應付,雖然活在這個明爭暗鬥的地方,但總算係可以得到一個安穩的工作環境,現在返工就真係返工,再無戲睇,只可以認真的工作!
見今日咁早就可以放工當然係要行街街啦,近來pekkle 出左咁多新產品,我當然會打個電話問問吹先生有乜新貨我係未買家啦!
吹先生只係同我講得利是封,好在我對眼都幾精靈比我見到pekkle 對隔熱手套,唔知係咪吹先生留左比其他客人所以佢無叫我買呢?我就緊係唔理得咁多,一見到就二話不說拎起手,我問吹先生仲有無多幾對,佢都話未有貨要等下一批貨返先至可以再買喎!對隔熱手套又唔係好貴$23,可以買多幾對看門口,岩晒我呢d 得閒就鐘意煮下野食焗下cake ge 人用啦!


沒有留言:

張貼留言