2011年1月27日 星期四

Toppings

今日好有感動要返家聚,於是排除萬難放下手上的工作去到炮台山,其實當中有好多的擔心,好擔心工作做唔完要星期六 & 日返公司工作,心裏萬般的不願意,但係又要為著按時完成手頭上的工作,心裏又想去敬拜主,於矛盾之間掙扎,最後戰勝了魔鬼回到家聚!
去炮台山當然係享用我至愛的熱狗,今日終於都可以慢慢咁食,起Toppings 食熱狗唯一特別之處就係佢有11款配料由我地自己添加再熱狗上,至於熱狗醬的醬汁方面亦都有5種口味可供選擇。
平時我都係食芝士辣肉腸,今次轉了口味order 了白肉豬肉腸,即叫即整大約要等15mins,今日唔係咁想食可樂,所以加了$5轉了一個忌廉雜菜湯,個湯應該係一早著好放了很長時間,到有客人order 去再叮返熱去,一見到個湯就唔開胃,又唔係咁好味,早知係咁慳返$5飲可樂好過!
隻熱狗實在係太大隻,我次次都食唔晒ge。我自己就比較終於toppings 毫不吝嗇的配料及醬料任由我自己加,我今次一次試晒咁多款醬,食入口個種感覺都幾特別,咬到唔到的位置味覺亦會有所不同...


提供不同的配料

不同的醬汁,芥辣係我至愛,所以佔的比例亦都會較多

製成品,個樣子都幾ok


加$5的忌廉雜菜湯

攪混後個湯才正常返

沒有留言:

張貼留言