2011年1月23日 星期日

九龍維景酒店~棕櫚閣

成日搭車都會經過九龍維景酒店,但係從來都無唸過會入去食野。可能一直都覺得這間酒店係國內同胞入住的酒店罷,加上好多年前這間酒店又有人感染沙士。所以我每次經過都只係遠觀!
到近這幾個月,不斷去食不同的餐廳開始留意到都有人介紹棕櫚閣,見佢咁平,又近屋企,所以去試下啦!
我地好準時去到,一開始見到放左好多食物出嚟!但係入到去先至發現完來係無生蠔,一個可以回本的食物都無,真係令我大打折扣!
可能係我地早到,一開始係又好多長腳蟹,非常之新鮮,我見放左咁多出嚟初時只係拎左5隻,唸住試晒其他野先至再慢慢食返我至愛的長腳蟹,點知到我試晒所有的食物長腳蟹係再係出現過,我個fd 先至慘啦!一開始食魚生先,一食完魚生想去拎長腳蟹等左兩個鐘都無出過,到我地食完佢一條長腳蟹都無食過!
最好味就係個辣酒煮花螺,好入味,又好大隻!
估唔到咁平的自助餐竟然有紅燒雞絲翅食,翅的份量都唔少,雖然無蠔食,但有個翅食都叫做底返d。
仲有即場煎的牛扒、羊架&大蝦,味道都好正!
沙律都有8款,但係我唔記得影底去,沙律好新鮮,仲幾特別添!
雪糕只係牛奶公司的雪糕,所以都唔係咁吸引;至於飲品方面就有橙汁、蘋果汁、咖啡、檸茶、檸水。蘋果汁&咖啡都好正!
我起openrice download 左張coupon 再早兩日book 位,咁就可以有75折,折合$253.30。可能係因為太平,所以d 貴價食物好少再出現,就連甜品都係每次出半個,初時我見到都覺得幾搞笑!真係估佢唔到囉,一個cake 有幾貴姐,駛唔駛半個半個出呢?



紅燒雞絲翅





薑蔥焗蟹,又唔熱,d蟹又唔知點解要用炸粉炸過,搞到佢一d 都唔好味











準備走的時候,見到又出左d生果撻,所以又撲出去拎左兩個,個芒果撻超酸,但係個曲奇餅撻底係我至愛!

餐飲當然係我至愛的咖啡,估唔到佢杯咖啡又幾濃滑,仲好味過九龍酒店個杯咖啡

沒有留言:

張貼留言