2011年1月14日 星期五

P. Shine Beauty Foot

平時腳底有好多死皮,我自己一直用開LCN個腳挫,但係用左好多年近來覺得好似挫唔到D 死皮,想換個個好耐,但係一直都未有時間去TST買,到有時間去買的時候又唔記得間鋪頭搬左去邊,好在最後都可以安坐安中收到貨品,越來越鐘意online shopping,起碼起我近來勁ot 的日子都可以買到我須要的日用品。
第一次用P. Shine 這個牌子,真係有一個意想不到的效果,一直只係知道LCN 出名,但係完來天外有天,雖然P. Shine 比起LCN貴,但係咁好用都值得的!

首先,將腳及腳挫弄濕,然後用毛巾印乾個腳坐及腳,用個腳挫刷個腳底咁就可以挫到一條條的死皮出來。但係建議大家唔好博命係咁挫同一位,我就係因為咁樣做,第二朝起身發現有一個位挫得太勁,仲有D痛相信係挫損左,平時用LNC 個腳挫喪挫同一個位都唔會有呢個情況,可想而知佢個效果有幾好,挫完腳皮之後記得搽返D cream呀!
正面,磨砂面比較幼細 (可以用來挫腳指的死皮)
背面,磨砂面較粗用來挫腳底就快靚正!
這個就係我用左好多年的腳挫,起卓悅有得買,幾十蚊...

沒有留言:

張貼留言