2011年1月24日 星期一

黃珍珍泰國菜館

黃珍珍泰國菜聽佢個名都聽得多,好多人都會介紹去這裏食泰國菜,我今次係第一次去食,為了方便大家離開,我們今次去了佐敦黃珍珍。
嘩!黃珍珍個門口真係好難搵,如果我一早知道起這個地方我真係唔會上去囉!真係估佢唔到黃珍珍會選址於時鐘酒店的大廈內,雖然起遠處可以見到好大個招牌,但係要搵佢個門口真係好難,而起地下可以見到黃珍珍個招牌的地方亦被招聘廣告遮住!最後我自己一個人,心驚膽跳咁朝住時鐘酒店的方向去搵黃珍珍個門口,沿住個樓梯都有D 男人行落嚟,搞到我幾尷尬,真係多得搞手唔少...
平時我食泰國菜都係食開泰屋,如果用泰屋與黃珍珍比較,我只會選擇泰屋,因為黃珍珍的食物唔係樣樣都好味,甚至可以用有少少失望來形容!
一個好普通的馬拉盞炒通菜,竟然可以無乜馬拉盞的味道,而通菜亦好老...
咁多碟餸最差的都係蒜蓉炒蟶子,本來想要辣椒膏炒通菜,但係席上++係完全唔食得辣,為左就佢所以選擇了蒜蓉炒蟶子,但係食第一件蟶子真係超失望,蟶子超UN,又無蒜蓉味!
冬陰公湯又偏向太甜
最好味的就係個鳳爪&併盤 (炸物出奇地脆),咖喱炒辣蟹D 蟹都新鮮個汁都好味...
黃珍珍比起泰屋平好多,埋單連埋飲品每人都係$140,價錢都好合埋但係個地點真係...以後都唔會再去佐敦間黃珍珍囉,真係邊會揀起個鋪位個棟時鐘酒店個度家!














沒有留言:

張貼留言