2011年1月25日 星期二

Logitech Performance Mouse M950

一直都好想買一隻人工智能的mouse,平時用普通個d mouse 搞到我隻手指尾成日都好痛,今日去shopping 路過旺角電腦中心,於是的起心肝走上去買。完來旺角電腦中心係無乜電腦配件買的,好再我堅持行埋3樓所以我最後都可以買到這隻mouse!
隻mouse真係好貴$699,但係為左健康著想我都係決定買左去,因為只收現金,我數晒銀包所有錢我都係得$618,本來想走之際,我個fd 話借$100比我買,咁我又唔客氣啦,買左先至算啦,費是等下一次又唔知要拖幾耐。買完隻mouse 之後我身上的現金只係餘下$19,眾所周知我唔會帶提款咭出街,所以我要好努力咁保護我這$19,務求令我可以搭車回家!
真係呢身無分文的我,依然繼續我的shopping 行程,回家時的收獲都唔錯!鬼咩大部分的店鋪都可以收信用咭,基本上唔收信用咭的地方我係唔會去囉!








沒有留言:

張貼留言