2013年9月30日 星期一

信用咭被盜用

尋日起iherb 買完野,當我按付款時比我的感覺係比起前幾次更加兒戲,個web 無任何要求我確認信用咭資料,我只係按了一個process payment 的按扭後,我個payment 已經完成。而iherb 個web 付款時個web address 係無https://。

當時我感覺超級唔安全,不過我當時透過手提電話收到網上交易紀錄的短訊,我見到個交易銀碼覺得我自己係選擇了間正確的銀行進行網上交易,因為我使用其他的銀行係唔會有手機短信確認的!!!

今日收到銀行保安中心的留言,要我確忍一筆交易,我當時好奇怪,我已經收到短訊,而且,我已經於iherb 購物了幾次為何還要確認呢?

當回覆留這內的電話,個職員第一句就要我提供個人資料,當時我又覺得唔安全,因為我之前試過收到補藥黨的電話,所以警覺性比較高。於是保安中心個職員比左個card center hotline 個電話我,佢話hotline 都會有record,可以同我對到有關資料,於是我又打去個hotline問明究竟。

當我打返上去card center,不斷的播電話錄音,等了超過十分鐘,電話終於都駁通了!!!

個CS 同我確認晒我的資料之後,就話佢地保安中心今日打過電話比我要同我確認一筆交易,佢講個銀碼係USD79.XX,我就答我個交易唔係呢個銀碼,然後佢再講埋間公司名,我好肯定咁答佢"無",之後個職員再同我確認iherb 個交易,因為銀行幫我折左做港幣,所以我都係以個約數加個公司名做確認!!!

當確認完之後我再了解返係唔係我張信用咭已經被盜用,職員只係回應,佢地公司保安中心發現我當完成iherb 的交易後不久就出現了USD79.XX的交易,其實呢個交易我係無收到短訊確認;職員解釋,當佢地保安中心見到呢筆異常交易,已即時截左呢筆交易所以我無收到短訊,反而收保安中心的電話。CS還告訴我,我的信用咭已經被取消,星期三再會有保安中心的職員打比我跟進返。

其實我都唔係好明銀行如何介定該筆交易是存在風險,職員都只係回答我佢地係有內部指引,不方便對外透露!

經過今次信用咭被盜用的經歷之後,我自己的感覺係網上購物雖然已經係生活的一部份,好多時網購的風險真係不能避免,選用一張具較高的保安功能的信用咭係必要的!!!

以我咁多張信用咭當中,我自己覺得今次用呢張信用咭係最可靠,我終於都明白點解平時呢間銀行個exchange rate 係咁高,真係值得我比佢賺。

無左呢張信用咭用,我短期入可以唔駛網上購物!

5 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,我用呢間係星展,網購左成四年,我張張咭都試混,我自己覺得保安方面呢間係最好,如果個web 要輸入p/w,我係會收到一個一次性的密碼,好似iherb 個web 咁無要求確認密碼,我係會即時收到交易短訊確認。所以感覺上係好安全!估唔到我最終張信用咭都係被盜用....

      刪除
    2. 就算要確認password都可以盜用到,我fd都係加拿大某網俾人連續碌左2次,好彩恆生去查,唔洗fd俾番錢

      刪除
    3. password 都可以盜用??我依家張咭係每次都會send 一個一次性的密碼去我部電話到,我唸呢d 一次性密碼應該無咁易盜用啩!!

      刪除
  2. d黑客可以盜到@@"
    網上購物,街外購物都好,都要碌卡時有電話通知就最安全.如果唔係就好麻煩.

    回覆刪除