2013年9月25日 星期三

寂寂無名

起呢間公司都做左一段幾長的時間,大公司人事關係複雜,我自己真係唔想牽涉起任何的人或事上。

我一向都只想做一個寂寂無名的小職員,唔想負太多的責任,我的宗旨係不求有功,但求無過。

但我又未至於好似公司的同事瀉膀--->少做少錯、唔做唔錯,儘量將自己的工作瀉出去比其他team!

我一向都係採取做好自己的本份,我唔會去擦鞋,亦都唔會博出位/上位!心裏只想做一個寂寂無名的小職員......

今日我亞姐突然同我講,原來你都幾出名、幾多人都識我,初時唔係好明佢講乜,最後佢講係有其他region的director 問邊個係我......我只係做好自己本份,原來不問回報只想做一個寂寂無名的小職員,都會因為我正面的工作態度而獲得讚賞!

沒有留言:

張貼留言