2013年9月16日 星期一

Burger King~安格斯XT瑞士脆牛堡

好耐都無食過Burger King,早幾日見到廣告知道Burger King 出左一款新的食物,就係呢款食物深深吸引住我,令我有一個非食不可的感覺!
 
係D 乜咁巴閉,咪就係同芝士有關的食物~一口軟心芝士球 (一盒有9粒)。幸運地我呢盒係有十粒:)
 
今日教會有個祈禱班,所以我就第一時間食埋先至返去啦!
 
入到Burger King 個祈禱班都差唔多開始,所以我好急咁買食物,我見呢個芝士球本新係配起Swiss Foundue Angus XT餐內,唸都無唸就點了這個餐,個餐對比起M記的餐的確係貴了一點點,但係食物質素真係好好多。個餐$48包飲品,可以加錢轉其他飲品,我今日就轉左鮮橙汁加多$3 (都係比M記貴)!
 
拎了餐坐底後急不及待食了一粒芝士球,嘩好味!脆卜卜的薯仔夾什濃濃的芝士、味覺十分復雜,但又好鐘意食,食埋個包飽到上心口!!!
 
個飽入面塊牛肉,好有肉味,但係就乾左少少,比起M記真係出色好多。如果要食漢堡包,我都係終意食Burger King,係貴少少但物有所值!
 
 
 
 
 
  
 

沒有留言:

張貼留言