2013年9月14日 星期六

長洲一日遊

今日去左長洲唸住休息好好享受一下!
 
好開心今朝早一早起身個天氣好好,陽光普照、天氣放晴,我逢天朗氣清我的心情都份開的興奮!加上仲可以去戶外行下心情都可以放鬆下!
 
尋日FC whatsapp 我要搵D 文件,而我已經有近幾個月無星期六 / 日返公司OT,今日真係咁岩可以順路拎左佢出嚟擺起佢枱面,呢個不經意的路過真係prefect,因為我真心想幫FC,FC個人實在係太好,真係唔想成日都聽到一D佢被人欺付的訊息,我會不住的禱告,祈求天父在她中間開路。
 
今日總算幸運本來係唸住搭12:45PM的高速船入長洲,好可惜張生先遲到,當我望住D 人慢慢咁上船,心急的人就有少少發慌,因為下一班船要13:15PM,我唯又係咁whatsapp、打比佢希望佢可以快d出現,可惜都係當佢到達的一刻船已經駛離碼頭......心裏百般的唔開心,但又可以點呢,唯有都係入去等,幸運的事情又出現,突然有一班加班的高速船出現,我地12:50pm 上船向長洲出發!好感恩唔駛浪費時間去等船!
 
話咁快就入到長洲,我自己係一個無乜方向感的人,其實一向自己plan 左的行程我好多時都因為無方向感而去唔到,所以今次都係求其啦,長洲有幾大吖,四圍行下咪得囉!
 
首先,我地食左lunch 先,行渾成個長洲都無乜有冷氣的地方,而我地最後揀左去興樂菜館食午飯,既有冷氣兼且$198有四款海鮮食的食肆。
 
間餐廳入面好細,而且地方比較污jo,有少量的鳥蠅起度飛嚟飛去。食物價錢方面都算係平,$198可以於餐牌上任揀4個餸,而且仲有海鮮食,平係平但係食物質素唔係好得,除左蟶子係ok,蟹及蝦都係唔新鮮...
 
香辣蟹及干扁頭的煮法食係川菜的煮法,好開心可以食到辣野,如果d蟹大隻d同埋新鮮d 我會食得仲開心!
 
食飽飯之後,我地再出發去行下,我地最後決定左去張保仔洞,不竟張保仔洞都係一個出名的旅遊景點!
 
雖然我地係有行到去張保仔洞外出,但係我地無行入個洞內,原因係有個肥肥地的鬼仔塞往左起個洞內,搞到出面有好多人排晒隊等入去.....我地又費是等唯有折返。
 
今日又出左好多汗,行左都有兩個鐘好滿足愉快的一天!!! 

   
  豉椒炒蟶子    香辣蟹
    干扁豆
    蒜蓉蒸蝦
    沿途往張保仔洞風景 
    接近張保仔洞的海景 
    張保仔洞出口風景 
    由長洲返回中環再乘船住尖沙咀,途中見到一個氣流不斷急速向上升
    形成一度白色長雲狀!
 

沒有留言:

張貼留言