2013年9月20日 星期五

BioBeneift Rare Stay On UV foundation SPF20 PA++

幾個月前唸住去BB Laboratories 買佢支原液,去到見到呢支粉底就比佢吸引住!

首先,價錢方面超吸引,平時起BB Laboratories 買支得5ml的原液都成$300,今次買支30g的粉底都只係$280,用過BB Laboratories 的產品所以對佢地新出呢條line 都好有信心,所以即刻買左去。

其次,當我知道產品的成份後真係非買不可,佢含有六胜肽~可以預防皮膚老化、撫平皺紋及令肌膚回復緊緻。

產品屬物理性防晒 (Zinc Oxide),可以阻擋UVA & UVB。

粉底本身係防水、防汗,用左超過十小時都只係甩左少少,保濕度高,搽上面後好薄,原全唔覺搽左粉底,亦因粉底太薄所以遮瑕度係0。粉底本身光澤感好高,到了下午粉底都無變暗。

粉底只有一隻色,但佢搽上面顏色好適合我,透薄自然~~~如果無其他品牌想試下次必定會再回購!

化妝同時護膚感覺上真係好方便,下次會再回購

沒有留言:

張貼留言