2013年9月16日 星期一

煩擾、嬲怒的心情得釋放

近這幾個月心情極度都唔開心,只係因為一個人,感情已經結束了,縱使我口裏及表面好像已經復原,但內心深深處我是沒有釋放!

這幾個月裏我不斷的發著同一個夢,夢裏令我好困擾、唔開心,一直以為自己已經原諒,透過姊妹的祈禱,我才仿然大誤,原來自己係一直的執著從來都無原諒佢對我的傷害.....就係咁我就越來越唔開心......

日子一日一日咁過,夢就一日一日咁發,欲哭無淚,眼淚往心裏流......

心裏有百般的嬲怒,不斷咁返教會但我的靈並沒有得釋放!心裏埋怨神為何於教會呢個大家庭都感受唔到愛,心裏默默的想著我自己可以選擇宗教信仰,反正得不到愛,倒不如離開這個大家庭!想著、想著同時睇著聖經!神的話說好奇妙,神告訴我是祂於母腹中已經揀選了我,並唔係我揀選祂......既然係神揀選,於是我馴服繼續行神的路,教會活動就繼續,但每次活動完我都會即刻閃,因為心裏的唔開心無法釋放!

約翰福音1516
不是你們揀選了我、是我揀選了你們、並且分派你們去結果子、叫你們的果子常存.使你們奉我的名、無論向父求甚麼、他就賜給你們。

如事者我繼續獨自一個返教會,完了就自己走!直到有一晚返家聚,Jola今晚講ge 道真係好似神對我講說話,表面上好似所有都放下,原來自己從來都無放下,而且仲要拎得好實好實,唔願意放下,我一路聽一路想喊,神的話語一一道出我心靈上的傷害!家聚臨完結時家長有感動我地一起祈禱要放下自己拎住的重擔,我的眼淚終於都流下,聽完道好有感動,但係固執的我當然無法即時放下及講原諒,家聚完左之後我又係即刻走了,因為好想濠哭......落到樓下眼淚不受控制的流出,終於都將心裏的鬱結釋放!雖然哭了但心情並沒有因而變回開心......

18:29-30

耶穌說、我實在告訴你們、人為 神的國、撇下房屋、或是妻子、弟兄、父母、兒女、沒有在今世不得百倍、在來世不得永生的。

到了參加教會祈禱班,神為我安排了輕散的工作,等我可以準時咁返到祈禱班,於祈禱班神一次又一次咁對我講,於講道期間有一個祈禱默想時間,我祈禱時聽到神同我講「你原諒他吧!」確確實實的聲音,我當時淚不斷不斷的流下,無論如何固執的我,終於開口講了我原諒,當我講完我原諒個刻個心好平安,因為我得釋放,因為我終於都可以放低我自己拎住唔肯放的感情!!!縱然心裏平安,但總係覺得仲有少少野於心裏未能完全釋放!心裏仲係有少少唔開心......

6:6-8
你禱告的時候、要進你的內屋、關上門、禱告你在暗中的父、你父在暗中察看、必然報答你。你們禱告、不可像外邦人、用許多重複話.他們以為話多了必蒙垂聽。你們不可效法他們.因為你們沒有祈求以先、你們所需用的、你們的父早已知道了。

到了生日正日個日,我真正明白原來我仲係拎住左呢段無結果的感情仲未放下,或者係經歷太多,不能一下子的忘記罷!

又到祈禱班,今個星期比起上星期仲要早放工,神的安排真係超出我所想所唸!

聽著、聽著神的道理,雖然仲未領略到如何祈禱,但係今晚聖靈親自的帶領我為我自己祈禱!!!聖靈提醒我禱告時要拆毀一齊阻隔我同神關係的事,要拆毀一齊轄制我與神的關係的事情!!!經過今晚我終於將咁多年的感情放下,因為神所預備必定超出我所想所唸!我終於都感覺到我自己完完全全得釋放,經過今晚我終於都尋回自己的平安、喜樂!!

腓立比書4:6-7
應當一無掛慮,只要凡事藉著禱告祈求和感謝,將你們所要的告訴神,神所賜出人意外的平安,必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


沒有留言:

張貼留言