2013年9月28日 星期六

越旺美食

好多年前起大角咀返工,食過呢間好好味的印度咖喱之後就愛上,近排成日四出咁搵辣辣食物,所以就想起呢間餐廳,不過事隔多年其實我都唔知呢間餐廳仲存唔存在,於是我就即刻去open rice睇下間餐廳,點知仲未執喎。
 
所以今日就特登走去食返個印度咖喱,今日只係食左個下午茶餐,點的當然係我非食不可的印度咖喱,下午茶餐包埋飲品都係$26。真係好平!
 
個印度薄餅好大塊,但係個咖喱汁實在係太好味,我當然係食最辣的級別啦!
 
咖喱汁入面有好多香料及洋蔥,薄餅配以這個咖喱汁嚟食真係超正,只係個咖喱汁太少,我食到一半已經無晒d 汁。
 
可惜呢間餐廳對我嚟講實在係太遠,如果唔係就可以成日去食到美味的咖喱...
 

沒有留言:

張貼留言