2013年10月1日 星期二

工作中的磨難

因為之前的經歷自己係唔鐘意負太大的責任,我一直都只係想做一個寂寂無名的小職員....

工作崗位上的整合,我由一個小職員開始要管理自己的團隊,性格上我好怕人經常地煩我,我下面班同事係d 咩類型的人?佢地會將同一個問題問我十次、每日自做開的工作,每日返工都可以問我一次點做!我最怕人煩我,奈何地我的團隊內的同事就係呢D 咁ge 人!

作為別人的上司,我的同事從來唔會尊重我、比指示佢地要完成的工作,從來都係唔服從指示。我根本唔在符佢地尊唔尊重我,我叫你做,你地唔做到最後都係你地自己受返。

經過呢兩年的時間,我的性格慢慢地都被磨練到好暴燥~~~

永遠都係意識到會被投訴的工作就同我報告叫我去頂,從來都唔會尊重我,個個都想博出位、博表現,無得我同意下就自己去接人地比佢的工作,老老實實你地接返嚟的工作,有咩事又係我受晒,每次都係自己接的工作做唔掂就同我求救,有時心裏無名火起~~~要博出位、博表現我自己都識,我由無須要由你地下面班人代我去做,更何況我自己都唔想背負太多的責任......

日子耐了我漸漸的明白到聖經的話語,無論見到任何的逆境都要喜樂!

在患難中、也是歡歡喜喜的.因為知道患難生忍耐.忍耐生老練.老練生盼望 (羅5:3-4)

在指望中要喜樂.在患難中要忍耐。禱告要恆切 (羅12:12)

近呢幾個月我漸漸地開始慢慢地學習,我要禁止我口說出一些唔造就別人的說話,所以每當我下屬做錯野,我都會選擇唔出聲,只係用post-it去溝通,但係人永遠都唔會覺得自己錯,永遠都只係將自己無限放大,睇都未睇自己錯乜就鬧左我先,平時的我鬧返佢十句啦,但我要學習神的榜樣,我選擇左好淡言咁同佢講你自己睇下先啦!

其實兩個月前我強烈同亞姐要求要換左最難啃的同事,佢當時答應我會唸下,但係今日開完會,佢依然都係繼續要under 我,當時晴天霹靂,心裏繼續問神為何要繼續磨難我??

平時隔離team 做錯野,我亞姐又鬧我,其實又關我咩事呢,點解唔鬧當事人呢?慢慢地我又學習了忍耐.......

我自己係追求公平,起個幾用前我上面終於都請了一個senior,但係唔知點解工作上都係要我take 重要最大舊個part,對我超唔公平,點解個senior 可以做d 咁簡單的工作,而我就要take 最大舊最易出錯個part,個心真係百般的問號?

上星期主日講喜樂,無論處於任何的境況都要喜樂,因為神並沒有允許天常藍,但常與我同在!

但當我睇埋呢幾段的經文,我終於都明白,神有祂的美意......感謝主,我再無因為工作而埋怨,神禁止我口說出不造就人的說話,縱然同事會令到我好嬲怒,但我都忍耐......我要在我生命中去學習喜樂.......

你們落在百般試煉中、都要以為大喜樂.因為知道你們的信心經過試驗、就生忍耐。但忍耐也當成功、使你們成全完備、毫無缺欠。你們中間若有缺少智慧的、應當求那厚賜與眾人、也不斥責人的 神、主就必賜給他。(雅1:3-5)

沒有留言:

張貼留言