2013年9月12日 星期四

Simplylife Bakery Cafe

襯住Grace就快生B.B.,所以就約左出嚟食飯。
 
近來工作不知何解就越嚟越少野做,所以呢排都可以比較早放工,可以準時同大家食飯!
 
Grace 都就快生,估唔到佢仲咁辛苦咁去Simplylife 排隊拎位!!
 
我係最遲一個去到,所以見唔到條隊,入到去間餐廳仲問都無乜人,點知Grace 話佢已經排左一個鐘!真係有點兒過意唔去!要個大肚婆排隊拎位.....
 
呢間餐廳都幾OK,食物價錢唔係十分貴,座位舒適座幾耐都無問題,不過餐廳比較暗坐坐下有少少眼瞓!
 
食物的份量都算係幾大份,我地四個人只係點左3個set,但係都食唔晒。
 
個磨菇湯就唔係咁夠creamy,pizza 就焗到乾左少少,其他食物都好滿意!
 
吹水開心的時間過得特別快,好快就十點,又係時候返屋企啦,哈哈!Grace記得我係一個路痴,佢擔心我搵唔到個巴士站,挺住個大肚都問我要唔要送我去搭車,我當然係唔駛啦,因為我個忠旨係亂咁行只終係會可以搵到出路:p
 
希望好快可以見到Garce同佢個小寶貝啦!
 

沒有留言:

張貼留言