2013年9月21日 星期六

Alba Botanica Hawaiian sunscreen SPF45

之前夏天唸住會有好多護外活動,所以要物色一支比按好用的防曬,之前透過gigi 認識了iherb 呢個website,所以就起呢個web 入面搵返一d 成份比較天然的防曬。
 
左揀左揀終於都比我搵到Alba Botanica Hawaiian sunscreen SPF45,呢支防曬係獲得Skin Cancer Foundation 推薦可以每天使用,換句話說佢相對地係無咁傷害皮膚。
 
呢支防曬係US$6.86 (約港幣$55),今日再上返iherb 個web 睇原來已經加左價,不過加幅又唔算好大都可以接受的!
 
Alba Botanica Hawaiian sunscreen SPF45好符合我的要求,佢本身無防腐劑、防水、滋潤度好高又唔會阻塞毛孔,以SPF45嚟講佢原全係唔笠,搽上面又唔會好白。超鐘意呢支防曬!!!
 
呢支防曬係Titanium Dioxide (物理性防曬) 可以阻隔UVB和部分的UVA,但是對長波長部份的UVA無法完全保護。
Alba Botanica Hawaiian sunscreen SPF45簡直係平靚正之選。
 
凡於iherb購物用呢個Code:"TGD808",首次購物滿USD40可以減USD10,如未滿USD40亦可以減USD5。歡迎大家隨便使用!  
 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 價錢又唔貴,加上又有Skin Cancer Foundation 推薦,我都係比Skin Cancer Foundation 呢個名先至吸引到我去買。
      市面上好多物理性防曬,度數越高搽出嚟就會越白,但係呢支野我搽左完全都唔覺得有白左的感覺,真係好好....

      刪除
  2. 我好驚好笠既物理性防晒同好白

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時用個d 防曬白要好似藝技咁,我覺得超討厭,呢支唔會白囉,所以我自己好鐘意!!都係講緊幾十蚊一支,值得試下....

      刪除
    2. 太白我接受唔到,好似冇血色咁@@,佢盒身體磨砂平平地都幾好用

      刪除
    3. 太白都自己都接受唔到,我唔係怕無血色,我係好討厭白到好似藝技咁......等我下次都買盒試下先~~iherb 真係幾多好野賣~~~

      刪除
    4. iherb真係好多野買,買極都仲有,呵呵

      刪除
  3. http://www.ewg.org/skindeep/search.php?query=Alba+Botanica+sunscreen+
    你得閒研究下,我見到呢支成份唔太好

    回覆刪除
  4. 我見有Skin Cancer Foundation 推薦仲以為係好野添,咁有無好品牌介紹呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.iherb.com/devita-solar-protective-moisturizer-spf-30-1-7-oz-50-ml/21363?at=0 我喜歡用呢支,我check過,佢成份都幾好,又爽又唔笠

      刪除