2008年10月3日 星期五

Pekkle 2009 Calendar

我都係第一之見pekkle 出calendar,真係孤陋寡聞....
期待以久的2009 pekkle calendar 我今日終於都擁有啦 $2x (真係超平)
點解我會咁遲先至有呢
咪就係因為美寶遲遲都未有貨
我既為一個忠實的美寶fans,我緊係唔會起其他地方買啦
我真係等了又等,為左個calendar 去個美寶超過5 次,搞到老闆娘都唔好意思
同我講一定有貨叫我放心
咁我等了又等,今日連同畢業公仔 & schedule book 一齊帶左返屋企
其實今日好攰唔想寫blog,本來都有個歪念...最後都係影左相放出離

Calendar 個封面,好靚有好多閃粉咁ge

2009 每月公眾假期表及節氣....

內頁圖案 Jan - Dec 2009

大家有無發現這張貼紙上面,其中一隻pekkle 比人地剃左條眉,無眉的pekkle

沒有留言:

張貼留言