2008年10月4日 星期六

Pekkle 畢業公仔

相信大家對這個畢業公仔都唔陌生
我都買左幾日,不過無心機post 出離
今日又去美寶幫fd 買大口仔calendar (因為美寶真係平好多)
咁岩遇到一個pekkle fans 我就同佢搭訕左一陣
見到佢又係特登咁出去旺角又買唔到好似有d失望咁
佢話佢係住香港區,平時好少過旺角
咁我就好大膽咁同個fans 交換左電話號碼
因為我每星期都會搭一次MTR
咁我咪可以幫佢買囉,一舉幾得,大家又可以起美寶買到平野
其實我起雪藍個blog 見到這個畢業公仔都有唸過買唔買,因為pekkle 個樣好怪趣
line60013.gif picture by kellyruby


正面

背面

個公仔都幾特別有個繡花襟章

line60013.gif picture by kellyruby

同場加映1998 年畢業公仔 (應該係第一代)
我都係鐘意這個畢業公仔多d,因為pekkle 有番個面型

line60013.gif picture by kellyruby

遺忘了這隻老番迷你版畢業公仔添,細細隻好可愛啊!

沒有留言:

張貼留言